عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار رسیدگی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی به وضعیت خطاهای پزشکی در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 16 January 2018

روح‌الله نصرتی دوشنبه‌شب در نطق پیش از دستور خود در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر با تسلیت حادثه کشتی سانچی اظهار داشت: بهبود وضعیت بهداشت و درمان در استان بوشهر یک ضرورت است.

وی بیان کرد: بهداشت و درمان به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی خدمات‌رسانی به شهروندان است و اهمیت این بخش به‌قدری بود که در دولت تدبیر و امید بیشترین یارانه‌ها به بخش بهداشت و درمان تعلق گرفت.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر بارها در رسانه‌های جمعی و در سطح استان خبرهایی دال بر حوادث پزشکی براثر قصور و خطاهای پزشکی انتشار پیدا کرده است خبرهایی که سبب تأسف و تألم هر شهروندی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: این جای سؤال دارد که چرا در مرکز استان باید شاهد این‌گونه حوادث تلخ پزشکی باشیم و انتظار داریم روسای دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نظارت بیشتری بر این امر که با سلامت شهروندان ارتباط دارد داشته باشند.

وی افزود: همچنین درخواست دارم ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهدای خلیج‌فارس به صحن شورا دعوت شوند تا مسائل بهداشت و درمان شهر بوشهر مورد بررسی قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار