کد خبر: ۷۴۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸ 20 May 2019

سرقت زیورآلات کودکان توسط زن جوان در بوشهر/ سارق دستگیر شدخلیج بوشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زن جوانی که با ترفندهای مختلف طلا و زیورآلات کودکان را در شهر بوشهر به سرقت می‌برد دستگیر و به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ سرهنگ ابراهیم عرب زاده اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات فرزند خردسالش در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر توسط زنی ناشناس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس جهت شناسایی این سارق آغاز شد.

وی افزود: پس از چند روز بررسی پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد سارق زنی جوان و باردار اهل یکی از استان‌های همجوار و ساکن بوشهر است.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفا ی این متهم در منزل پدرش وی دستگیر و یک جفت گوشواره طلا متعلق به شاکی از وی کشف شد.

وی بیان کرد: با ادامه تحقیقات تکمیلی متهم به چهار فقره سرقت طلاجات کودکان در شهر بوشهر اعتراف و عنوان کرد: طلاهای مسروقه را به دو نفر طلافروش در میدان انقلاب فروخته است که هر دو نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه خانواده‌ها از آراستن کودکان خود به زیور آلات و رها کردن آنها در معابر عمومی خودداری کنند اظهار داشت: به کودکان خود آموزش دهید که به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارید و مراقب آنها باشید.

این مقام انتظامی همچنین به طلافروشی‌ها و خریداران طلا هشدار داد که از خرید طلا بدون فاکتور و از افراد مشکوک خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار