کد خبر: ۷۴۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 27 May 2019
 
بوشهر:كسب رتبه برتر روابط عمومی شركت توزیع برق استان بوشهر
 
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر؛ پرویز فرزین پوراظهار داشت: به دلیل پیچیدگی ها و پیای های روزافزون محیط های اجتماعی، اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی کامل مشخص و محرز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر؛ پرویز فرزین پوراظهار داشت: به دلیل پیچیدگی ها و پیای های روزافزون محیط های اجتماعی، اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی کامل مشخص و محرز است.

وی افزود: در این راه نیازمند بسترهای ارتباطی دو سویه هستیم که هر میزان ، کیفیت رابطه  مناسب تر و از استمرار بهتری برخوردار باشد، مردم و دستگاه حاکمیتی از فوائد بیشتری بهره مند خواهند شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد: در این شرکت حوزه روابط عمومی با دو وظیفه عمومی و اختصاصی به دنبال جلب رضایت مردم ،گام بر می دارد.

فرزین پور ادامه داد: در بخش عمومی  به دنبال اجرای قوانین، مقررات و دستورالعمل های  صادره ،

برنامه ریزی به منظور استفاده مطلوب از امکانات موجود ، کنترل دقیق پیشرفت کار و انجام بموقع برنامه‌های واحد در مقاطع زمانی پیش بیني شده و همکاری و هماهنگی مستمر با واحدهای ذیربط در زمینه‌های پيش بيني بودجه و سازماندهي واحد تحت سرپرستي، برنامه ريزي نيروي انساني و نيازسنجي آموزشي پرسنل تحت سرپرستي، ارزيابي عملکرد واحد گام بر می داریم.

وی بیان کرد: بررسی و ارزیابی فعالیت ها و عملکرد واحد تحت سرپرستی به منظور شناسایي تنگناها و ارائه راه حل‌هاي اصولي در حل مسائل و مشکلات، تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی در رابطه با فعالیتهای واحد جهت ارائه به مقام مافوق، کنترل و بررسی فعالیت های شغلی پرسنل واحد به منظور ارتقاء کیفیت فعاليت ها و پيشگيري از انجام هرگونه عمليات غير منطبق با نيازمنديهاي تعريف شده و مستند سازی فعالیتها و برنامه ریزی برای تحکیم روابط انساني در محيط کار و ايجاد مکانيسم‌هاي انگيزشي به منظور ارتقاء کمي و کيفي عملکرد پرسنل واحد در بخش عمومی دنبال می کنیم.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر ادامه داد: در بخش اختصاصی نیز نیاز سنجی ،ایجاد ،به کارگیری و سنجش اثر بخشی کانال هاي ارتباطي در درون و خارج از شرکت ، تهیه و تدوین اخبار ، بیانیه‌ها ، اطلاعیه‌ها ، آگهی‌ها و پيام هاي شرکت و ترتيب نشر و انعکاس آنها در رسانه‌هاي گروهي انجام می شود.

فرزین پور عنوان کرد: رسیدگی ، ردیابی و پاسخگوئی به شکایات و اعتراضات و همکاري در اجراي طرح تکريم ارباب رجوع، برنامه‌ریزی و انجام فعالیت های تبلیغاتی و فرهنگي از قبيل برگزاري مراسم و سمينارها و مجالس مذهبي ، انتشار نشريات و برپايي نمايشگاهها ، تهيه اسلايد و فيلم از فعاليتهاي شرکت، ايجاد آرشيو سمعي و بصري و مطبوعات و برقراری ارتباط با سایر روابط عمومی‌های سازمانهای دولتی و غير دولتي در بخش اختصاصی  وظایف دنبال می کنیم.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر با تقدیر از فعالیت های یک سال شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر، اظهار داشت: در نخستین نشست سال جاری این شورا به ریاست استاندار بوشهر از 10 روابط عمومی برتر دستگاه های اجرایی استان بوشهر قدردانی به عمل آورد.

وی بیان کرد: روابط عمومی شرکت توزیع برق استان  در ارزیابی امسال شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر، توانست در بین 10 دستگاه برتر استان بوشهر قرار گیرد.

فرزین پور با قدردانی از سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر، ادامه داد: با یک همدلی و هماهنگی مناسب، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر به دنبال تهیه‌ و تنظیم‌ اطلاعات‌ پایه‌ای‌ از شرکت برای‌ ارائه‌ به‌ مراجعان‌ است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار