کد خبر: ۷۵۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 01 June 2019

راهپیمایی روز قدس اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان داد

بوشهر- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: ر اهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور پرشور و حماسی مردم عمق نفوذ استراتژیک و اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و باطل السحری بر طرح آمریکایی صهیونیستی معامله دروغین قرن بود.

به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز شنبه در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به ایرنا نمابر شد آورده است: این حماسه درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آشکار کرد.

در این بیانیه آمده است: حماسه عظیم و ماندگار حضور و نمایش وحدت، اتحاد و انسجام مردم بزرگ استان ولایتمدار بوشهر همگام با امت بزرگ رسول الله (ص) حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف، در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی کوبنده به یاوه سرایی‌های استکبار جهانی بود.

مردم لحظه شناس، بصیر و روزه داران ماه میهمانی خدا در استان بوشهر به عنوان خالقان اصلی این خیزش عظیم اراده‌های استوار در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و لبیک به ندای مقتدای خود مقام عظمای ولایت را به معرض نمایش گذاشتند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این بیانیه از دست اندرکاران برگزاری مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس بویژه اصحاب رسانه‌ها، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و تمامی فعالان عرصه رسانه و خبر، صدا و سیما مرکز بوشهر که در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و به تصویر کشیدن گوشه‌هایی از اقیانوس بیکران اراده‌های ملی به پا خاسته در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر کرده است.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: این همه شور و شعور ملت‌های بپا خاسته و قیام کرده بویژه لحظه شناسی ملت همیشه در صحنه و سرافراز استان و مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی ایران ستودنی و از بابت این نعمت و موهبت الهی جبهه خضوع و جبین شکر بر آستان کبریایی حضرت احدیت ساییده و شکرگزار این نعمت بزرگ الهی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار