فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:
بوشهر: در درگیری نیروی دریایی سپاه با قاچاقچیان مواد مخدر در آب‌های شهرستان دیر، یک نفر کشته شد.
کد خبر: ۷۵۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸ 02 June 2019

 

بوشهر: در درگیری نیروی دریایی سپاه با قاچاقچیان مواد مخدر در آب‌های شهرستان دیر، یک نفر کشته شد.

به گزارش«تابناک بوشهر»؛ فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با اعلام مطلب بالا گفت: دریابانی شهرستان کنگان ظهر شنبه موضوع حضور شناورهای قاچاقچیان در شعاع پنج مایلی آب‌های روبروی دیر را اعلام کرد.

درگیری سپاه با قاچاقچیان در خلیج فارس/ یک نفر کشته شد

ناوسالاردوم پاسدار بهرام امیرنژاد اضافه کرد: با اعلام این موضوع، یگان‌های پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) به منطقه اعزام و پس از مشاهده قاچاقچیان با مقابله مسلحانه این افراد مواجه شدند.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از انجام عملیات تعقیب و گریز سه شناور قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: در شرایطی که قاچاقچیان اقدام به تیراندازی کرده بودند پاسداران شجاع ما با قاطعیت مقابل آنها قرار گرفته و موفق شدند یکی از شناورها را توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند. دو شناور دیگر متواری شدند. در این درگیری یکی از قاچاقچیان کشته شد.

امیرنژاد از کشف حدود ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان خبر داد و بیان کرد: در این عملیات هیچ‌گونه آسیبی به پاسداران پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) وارد نشد.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ناامنی موضوع را به اطلاع نیروهای انتظامی و امنیتی برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار