سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر :
بوشهر: سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر گفت: استراتژی این تیم برای حضور در لیگ برتر استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی است.
کد خبر: ۷۵۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 19 June 2019

استراتژی شاهین بوشهر استفاده از بازیکنان بومی است

بوشهر: سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر گفت: استراتژی این تیم برای حضور در لیگ برتر استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی است.

سعید مسیگر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: علت تاکید عبدالله ویسی بر تمدید قرارداد یا جذب بازیکنان بومی سیاست باشگاه است که در این زمینه مشکلات مالی نیز مزید بر علت شده است.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه شاهین بیان کرد: از بازیکنان فصل گذشته ۱۱ نفرشان مدنظر ویسی است که مذاکره‌های لازم با آنها انجام و بازیکنان امیر حسین موسی زاده، مرتضی غلامعلی تبار، بهمن سالاری، حسین مالکی، میلادشعبانلو و بهروز نوروزی فرد قرارداد خود را با تیم تمدید کردند.

مسیگر ادامه داد: پس از انعقاد قرارداد با سایر بازیکنان فصل گذشته جذب بازیکنان سهمیه لیگ برتری مدنظر است تا با تکمیل نفرات از روز شنبه تمرینات شاهین آغاز شود.

وی افزود: تا بدین لحظه قرار شده مجوزی ۲ ساله از سوی وزارت کشور برای تیم داری شهرداری بوشهر در لیگ برتر صادر شود که آغاز فعالیت باشگاه نیز بر اساس همین قول‌ها صورت گرفته است.

مسیگر ادامه داد: با صادر شدن مجوز شهرداری بوشهر به صورت اسپانسر در لیگ برتر تیم داری خواهد کرد و چنانچه در این مدت اسپانسر دارای شرایط مدنظر پیدا شد برای تقویت مالی تیم بکارگیری می‌شود.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در اساسنامه باشگاه شاهین شهرداری بوشهرفت: اساسنامه باشگاه اصلاح و نام باشگاه نیز با اضافه شدن یک پسوند تغییرکرده که به محض تأیید اداره ثبت شرکت‌ها رسانه‌ای می‌شود.

مسیگر در ارتباط با هدف گذاری باشگاه شاهین برای حضور در مسابقات لیگ برتر گفت: برای تیم داری نباید تنها به فکر بقا بود زیرا با این تفکر تیم تا آستانه سقوط پیش می‌رود از این رو شاهین قرار گرفتن در بین ۶ تیم برتر لیگ را مدنظر قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار