کد خبر: ۷۵۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 21 June 2019
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در این بازدید گفت: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان برق در اقصی نقاط استان بویژه شهرستان دشتستان بعنوان شهرستان رکورددار گرما در استان بوشهر قابل تقدیر و ستایش است.به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در این بازدید گفت: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان برق در اقصی نقاط استان بویژه شهرستان دشتستان بعنوان شهرستان رکورددار گرما در استان بوشهر قابل تقدیر و ستایش است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در سفر شهرستانی خود به دشتستان علاوه بر بازدید از تاسیسات برق برازجان با کارکنان مدیریت برق این شهرستان دیدار و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در این بازدید گفت: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان برق در اقصی نقاط استان بویژه شهرستان دشتستان بعنوان شهرستان رکورددار گرما در استان بوشهر قابل تقدیر و ستایش است.

وی بیان کرد: تامین برق پایدار هم استانی‌ها با اقدامات مدیریت مصرف بعنوان اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان است که کارکنان صنعت برق باید از نهایت ظرفیت خود برای تحقق این مهم استفاده کنند.

مذکوری ادامه داد: در این مسیر مشترکان برق استان بعنوان بخش عمده مشترکان باید  مدیریت مصرف بهینه برق  را بطور جد دنبال کنند.

مذکوری تاکید کرد:  تنظیم درجه کولرهای گازی بین 23 تا 26 درجه سانتیگراد، استفاده از لامپ های LED، عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف از قبیل جاروبرقی، اتو و ماشین لباسشویی در ساعات اوج بار  مصرف از ساعت 12 لغایت 17 و 20 لغایت 23، استفاده از سیستم های هوشمند روشنایی در راهروهای آپارتمان ها در فصل گرما از جمله راهکارهایی است که می تواند در کاهش مصرف برق بسیار تاثیرگذار باشد.

مذکوری در ادامه سفر شهرستانی خود از محله های حاشیه شهر و تاسیسات برق این بازدید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار