کد خبر: ۷۶۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 07 July 2019

جلسه هم اندیشی تعامل و رفع موانع تسهیلات حمایتی و تفاهم نامه هم افزایی صندوق با کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مدیران و کارشناسان صندوق و کمیته امداد در سالن جلسات صندوق استان بوشهر برگزار گردید.
مرتضی شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در حاشیه جلسه با کارکنان کمیته امداد استان بوشهر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل مربوط به تسهیلات حمایتی روستایی و همچنین تفاهم نامه هم افزایی کشوری صندوق با کمیته امداد، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و حمایتی به مددجویان کمیته امداد با نرخ سود 4 درصد پرداخت می شود.
وی بیان کرد: این تسهیلات اشتغال با سرانه اشتغال هر نفر 500،000،000 ریال در بخش حمایتی روستایی و سقف مبلغ 1،000،000،000 در بخش تفاهم نامه هم افزایی در سال گذشته پرداخت گردید که در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت.
ایشان افزود: اشتغال پایدار و خودکفایی از جمله هدف های مشترک صندوق و کمیته امداد در پرداخت تسهیلات است و از نظر اقتصادی باید طوری عمل کنیم که مدد جویان فقیرتر نشده و با حمایت از متقاضیان اشتغال و ارائه راهکارهای مناسب و افزایش درآمد، کمک حال هرچه بیشتر این قشر از جامعه باشیم.
شهبازی با اشاره به آمار پرداخت تسهیلات در این حوزه در سال 97 اظهار داشت: صندوق استان بوشهر در سال 97 در بخش تفاهم نامه هم افزایی بالغ بر 8 میلیارد ریال و در بخش حمایتی اشتغال روستایی نیز 129 فقره تسهیلات به مبلغ 61 میلیارد ریال پرداخت گردیده است که حمایت های دولت در این بخش قابل تقدیر است.
در این جلسه روسا و کارشناسان صندوق و کمیته امداد در خصوص موارد دستورالعمل و تفاهم نامه و موارد موردبحث طرفین به بحث و گفتگو پرداختند و در پایان با تفاهم کامل بر سر موارد موردبحث، در خصوص همکاری هرچه بهتر در آینده صحبت بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار