رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در طرح تشدید کنترل و جمع‌آوری مواد غذایی ناسالم، ۳۳ کارتن آدامس و ۱۰۰ لیتر روغن خوراکی فاسد و غیرقابل‌مصرف از شهر گناوه جمع‌آوری و معدوم شد.
کد خبر: ۷۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 31 July 2019

محمد بازیاری افزود: در پی اجرای طرح تشدید کنترل و جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و غیرقابل‌ مصرف در مرداد امسل تعداد ۳۳ کارتن و ۱۳۷ بسته ۱۲ عددی آدامس تاریخ‌مصرف گذشته و همچنین ۲۵ بطری چهار لیتری روغن خوراکی که قابلیت مصرف نداشت از فروشگاه‌ها به همت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به‌ضرورت آگاهی عموم از سلامت مواد غذایی افزود: این مواد غذایی فاسد به محل دفن زباله شهری انتقال یافت و با حضور نماینده دادستان شهرستان گناوه معدوم شدند.

حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان در شهرستان گناوه است و طرح تشدید کنترل و جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و غیرقابل‌مصرف نیز به همین منظور اجرایی شده است.

وی به شهروندان گناوه توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد رعایت نشدن موازین بهداشتی در اماکن عرضه مواد غذایی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه یادآور شد: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در اسرع وقت به شکایات بهداشتی شهروندان رسیدگی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار