دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با عذرخواهی از مأمور نیروی انتظامی، گفت: برخورد نامناسب بنده با مأمور یگان امداد ناجا در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی به دلیل فضای پراسترس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاد.
کد خبر: ۷۷۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 11 August 2019

«علیرضا بیرانوند»  به همراه سید جلال حسینی و حسین ماهینی با سفر به استان بوشهر، از استواریکم " افشین مهدویان" مأمور ناجا عذرخواهی و دلجویی کرد.

در این نشست صمیمانه، علیرضا بیرانوند اظهار داشت: همواره قدردان زحمات مأموران خدوم نیروی انتظامی هستیم، قطعاً چنین رفتاری بدون سوءنیت بوده و در فضای پراسترس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاده است.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: من دست مأمور نیروی انتظامی را می‌بوسم، اخیراً در یک برنامه تلویزیونی هم رسماً در حضور مردم از مجموعه پرتلاش و زحمتکش ناجا عذرخواهی کردم.

 در حاشیه دیدار تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در 26 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه تختی شهرستان جم استان بوشهر، کلیپی از برخورد ناشایست و به‌دوراز اخلاق "علیرضا بیرانوند" دروازه‌بان تیم پرسپولیس با مأمور نیروی انتظامی حین انجام‌وظیفه در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم نشان می‌دهد مأمور پلیس پیش از برخورد نامناسب"علیرضا بیرانوند"، در حال سلفی گرفتن با"سید جلال حسینی" کاپیتان سرخ‌پوشان بوده و هیچ حرکت دیگری انجام نداده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار