فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس بوشهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان منتشر شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱ 19 January 2021
فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس بوشهر منتشر شد

به گزارش تابناک، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این جشنواره با همکاری انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف شناسایی ظرفیت‌های حوزه مردم شناسایی، گردشگری و مستند نگاری برگزار می‎‌شود.

احمد بارگاهی افزود: معرفی میراث فرهنگی، هویتی، تاریخی و گردشگری شهر بوشهر در سطح ملی و بین المللی، باز تولید اشتغال فرهنگی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه، تقویت و مستندنگاری شهری از طریق تولید محتوا و نقش پذیری شهر بوشهر به عنوان شاهراه دریایی ابریشم از جمله هدف‌های برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای همه علاقه‌مندان آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداقل ۱۰ و حداکثر۲۰ قطعه عکس را به دبیرخانه ارسال کند.

بارگاهی یادآور شد: آثار نباید پیش از این در جشنواره و نمایشگاهی شرکت کرده باشد و شایسته است که آثار خلق شده متعلق به سال جاری باشد.

وی اظهار کرد: ارسال اثر از سوی هنرمندان و شرکت‌کنندگان به منزله قبول شرایط و اعلام مالکیت معنوی این اثر است و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت‌کننده است.

 بارگاهی یادآور شد: برگزار کننده مجاز است آثار ارسالی در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود را با قید نام عکاس در هر زمان استفاده کند.

وی گفت: به ازاء هر اثر برگزیده و راه‌یافته به نمایشگاه مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به عنوان حق‌التألیف به صاحب اثر پرداخت می‌شود.

 بارگاهی ادامه داد: آثار باید از طریق ایمیل جشنواره (bushehr.iycs@gmail.com) یا به نشانی بوشهر، خیابان شهید ­عاشوری، بهارستان۲۲ (شهید دموخ) و به صندوق پستی ۷۵۱۵۸۴۸۳۴۵ ارسال شود.

وی اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش استانی ۳۰ بهمن  و انتخاب آثار نیز پنجم اسفند انجام می‌شود همچنین مراسم اختتامیه و برپایی نمایشگاه نیز هجدهم اسفند همزمان با روز بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: جوایز جشنواره به سه نفر اهدا و به هر یک بدون در نظر گرفتن اولویت، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

بارگاهی گفت: همچنین در این آئین از پنج نفر قدردانی می‌شود و بدون در نظرگرفتن اولویت، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ چهار میلیون ریال هدیه داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار