بازگشت شهر به مردم؛
تابناک- ائتلاف شفافیت و کارآمدی متشکل از نیروهای متخصص، امین، پاکدست و توانا برای حضور در انتخابات شورای شهر بوشهر با شعار "بازگشت شهر به مردم" رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 25 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، در بیانیه رونمایی این ائتلاف آمده است: در طلیعه چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و راه و نام شهیدان سرفراز ایران اسلامی و امام آسمانی امت را گرامی میداریم.

با استمداد از نگاه بلند رهبر فرزانه انقلاب که افق شورانگیز در پیش بودن خرمشهر ها در برابر ملت ایران گشودند و با تکیه بر همت و تلاش و باور به نیاز کشور و شهر و دیار مان به دمیده شدن روح مدیریت جهادی در ساختار های اداره جامعه به منظور گره گشایی از کسب و کار و معیشت و سلامت و زندگی مردم عزیز کشورمان، مشارکت و همفکری تشکل‌ها و گروه‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی وفادار و باورمند به انقلاب اسلامی و همراهی و تایید محترمین و معتمدان اصناف و محلات شهر بوشهر، ائتلاف #شفافیت و کارآمدی را شکل داده است که متشکل از نیروهای متخصص؛ امین پاکدست و توانا در امر شورای شهر بوشهر می باشد.

شعار این ائتلاف "بازگشت شهر به مردم" انتخاب شده است تا نشان از تعهد این ائتلاف و حامیان آن به بازگشت اعتماد از دست رفته در ادوار گذشته باشد و نوید بخش مشارکت هر چه بیشتر مردم در ارکان و روش های تصمیم گیری در دوره آتی مدیریت شهری باشد.

چهار رویکرد اصلی که با مشورت نخبگان این عرصه برای برنامه های ائتلاف شفافیت و کارآمدی و به منظور تحول مدیریت شهری در دوره آتی تعیین گردیده است؛ شامل شفاف سازی؛ مردمی سازی ؛ کارآمد سازی و هوشمندسازی است که به امید پروردگار به زودی جزئیات آن به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

ضمن آرزوی توفیق برای مردم ایران بویژه همشهریان عزیز بوشهری و دعوت مجدد از ایشان به منظور مشارکت فعالانه در تعیین سرنوشت؛ اهمیت سپردن تدبیر امور کشور و شهر را به مجموعه ای از افراد و نیروهایی که توان و سابقه روشنی در خدمت صادقانه را به اثبات رسانده اند یادآور می شویم و امیدواریم با انتخاب آگاهانه صفحه ای نو در سرنوشت کشور و دیارمان رقم زنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار