مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: مجموع هزینه‌های این باشگاه در فصل گذشته فوتبال با وجود داشتن پنج تیم در رده‌های سنی مختلف ۱۷۰ میلیارد ریال گزارش شده‌است.
کد خبر: ۹۸۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 28 August 2021

سعید مسیگر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته در زمانی بسیار محدود آماده بازی‌ها شد و در ابتدای راه با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود.

وی بیان کرد: در همان مدت بسیار محدود بازیکنان جذب شدند و تیمی که کمتر کسی به ماندگاری آن در لیگ دسته یک امید داشت تا ۲ هفته به پایان رقابت‌ها مدعی صعود بود.

مسیگر درباره تیم‌های پایه نیز گفت: فصلی که گذشت از معدود سال‌هایی بود که چهار تیم پایه باشگاه بدون کوچک‌ترین مشکلی اداره شدند و تمامی امکانات لازم در اختیارشان بود.

وی یادآور شد: در این بخش نتیجه‌های خوب و دلخواهی هم کسب شد، گرچه هدف اصلی نتیجه گیری نبوده و نیست و هدف اصلی پرورش استعدادها و انتقال بازیکنان به رده‌های بالاتر بوده است.

مسیگر اظهار داشت: فصل قبل برای نخستین بار ۱۵ بازیکن از رده های جوانان و امید وارد لیست بزرگسالان شدند که کارت حرفه ای آنان صادر و برخی از آنها نیز در لیست ۱۸ نفره و یا ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند.

وی افزود: به هر حال کار مدیریت خالی از اشکال نیست اما فصل گذشته اداره کردن پنج تیم با ۱۶۰ بازیکن و ۳۰ مربی در این شرایط اقتصادی کار آسانی نبود که با ساختارسازی که در باشگاه به وجود آمد، تحقق یافت.

مسیگر افزود: باشگاه شاهین از سالیان گذشته به مراتب با برنامه‌تر عمل کرده و هم اکنون با کمترین بدهی که آن هم مربوط به شکایت‌های معدود برخی از بازیکنان در فصل‌های گذشته است، روبرو است.

وی عنوان کرد: در فصل ورزشی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹، ۸۰ درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنان نیز با هماهنگی هیات مدیره باشگاه طبق زمان بندی مشخص پرداخت شد و همه اسناد پرداختی‌ها در سیستم مالی شهرداری و همچنین لیست هزینه کردها در سیستم حسابداری باشگاه ثبت شده است.

مسیگر تاکید کرد: مبلغی حدود ۶۰ میلیارد ریال بدهی و دیون در ابتدای فصل مربط به ۲ فصل گذشته در مجموع پرداخت شد و تمامی اسناد مالی پیرامون هزینه‌کرد ۱۷۰ میلیارد ریالی فصل گذشته در باشگاه شفاف و موجود است.

وی اظهار داشت: امیدواریم مدیران ذیربط با همدلی به فکر بستن تیمی منسجم و قوی برای این فصل باشند و با توجه به اینکه رئیس شورای شهر سابقه مدیریت ورزشی نیز دارند بدون شک همراه با همکاران خود نسبت به دغدغه هواداران واقف هستند و انتظار است در کنار توجه به پروژه‌های ناتمام ساماندهی وضعیت تیم شاهین نیز در اولویت قرار دهند.

مسیگر تاکید کرد: با اعلام سازمان لیگ هشتم مهرماه رقابت‌های لیگ دسته اول آغاز می‌شود و اگر قصد حضور آبرومندانه و درشان و جایگاه نام بزرگ شاهین و هوادارانش در این مسابقات دارند باید هرچه زودتر با کمک شورای شهر و دیگر مسئولان استان مجوز لازم دریافت و تکلیف تیم و شروع تمرینات و جذب بازیکن انجام شود چراکه زمان بسیار کوتاهی پیش روی تیم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار