مدیرعامل پتروشیمی بوشهر گفت: این واحد در پایان دی‌ماه با عبور از تولید یک میلیون و ۳۱۸ هزار تن متانول، رکورد ادوار گذشته را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 24 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، شرکت پتروشیمی بوشهر به عنوان یکی از شرکت‌های مهم پتروشیمی در منطقه ویژه پارس در ماه‌های اخیر موفقیت‌های گوناگونی را کسب کرده است.

موفقیت‌هایی که موجب شد جواد حاتمی، مدیرعامل این شرکت پتروشیمی، از آن‌ها با عنوان موفقیت بزرگ نام برده و آذرماه سال جاری، ماهی که برخی از این موفقیت‌ها در آن به ثبت رسیده است را ماهی فراموش نشدنی بنامد.

حاتمی مدیرعامل پتروشیمی بوشهر عصر امروز در سایت شمالی پتروشیمی بوشهر در بین کارکنان این شرکت، گفت: آذرماه امسال دوره‌ای خاص در به ثمر نشستن تلاش ها، زحمات و فعالیت‌های کارکنان شرکت پتروشیمی بوشهر و همچنین کسب افتخارات متعدد در حوزه‌های زیست محیطی، مسوولیت‌های اجتماعی و تولید و پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای بود.

وی در جمع کارکنان، متخصصان و مهندسان سایت ۲۰ هکتاری شمالی که واحد‌های استحصال اتان، متانول و تولید اکسیژن را در خود جای داده است، اظهار داشت: این واحد در پایان دی‌ماه با عبور از تولید یک میلیون و ۳۱۸ هزار تن متانول، رکورد ادوار گذشته را پشت سر گذاشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر از تلاش، دقت و عنایت مهندسین، متخصصین و همه کارکنان این شرکت قدردانی کرد و ابراز داشت: اتفاقات مهم و ارزشمندی مانند تبدیل وضعیت شیفیت‌کاری، استراحت پرسنل سایت شیرین‌سازی، انتخاب پالایشگاه گازی پتروشیمی بوشهر به عنوان یکی از پاک‌ترین پالایشگاه‌های گازی کشور، شرکت نمونه در اخلاق حرفه‌ای و مسوولیت‌پذیری اجتماعی، آماده‌سازی یوتیلیتی و آفسایت فاز دو و همچنین عبور از رکورد تولید متانول موجب شده تا آذر‌ماهی فراموش‌نشدنی برای همکاران گرامی و عزیز ما در پتروشیمی بوشهر رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش سطح خدمات رفاهی و معیشتی کارکنان این شرکت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آتی شرکت پتروشیمی بوشهر عنوان کرد.

حاتمی که به مناسبت میلاد با سعادت امام اول شیعیان جهان، حضرت علی (ع) در مراسم بزرگداشت روز پدر شرکت کرده بود، در نهایت به میان کارکنان کنترل روم واحد متانول شرکت پتروشیمی بوشهر رفت و با گفتگویی دوستانه و صمیمی، در جریان روند اجرایی و مراحل رکوردشکنی این واحد مهم قرار گرفت.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار