اختتامیه دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» در بوشهر با معرفی نفرات اول تا پنجم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 28 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مرحله نهایی و مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار شد.

این جشنواره از ابتدای مهرماه سال جاری فعالیت خود را با تشکیل دبیرخانه این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با حضور همه دانشگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی استان آغاز کرد.

از مجموع ۱۳۳ شرکت‌کننده در این جشنواره، ۳۶ نفر پس از انجام مصاحبه و ارزیابی‌های صورت گرفته در مرحله نهایی با هم به رقابت پرداختند. پس از رقابت شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی، نفرات اول تا پنجم دومین این جشنواره مشخص شدند.

بر این اساس، مقام نخست جشنواره ملی «مشاعره علوی» را مهران قربانی (استان اصفهان) و هامان فراهانی (استان تهران) به‌صورت مشترک کسب کردند.

حمیدرضا مهیمنیان‌نژاد در بخش دانش‌آموزی (استان بوشهر) دوم شد و اصغر فراهانی (استان تهران) به رتبه سومی رسید.

زهرا رجب پور (استان بوشهر) به عنوان چهارمی رضایت داد و دیانا فخرایی (استان بوشهر) هم پنجم شد.

باقر گرگین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس درباره این جشنواره، اظهار کرد: محور حرکت به سمت توحید، ولایت است در واقع ولایت آیینه تمام نمای تجلی خداوند در عالم هستی بوده و اگر ولایت را گم کنیم، توحید و مسیر و صراط مستقیم را گم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با ولایت است که اعمال و رفتار و نیات به ثمر خواهد نشست که برای ترغیب انسان‌ها به سمت ولایت، برگزاری اقدامات نو و خلاقه‌ای، مانند جشنواره مشاعره علوی ضروری است و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره امامت و مهدویت را ذیل سند تحول و تعالی تعریف کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار