مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از توسعه زیرساخت‌های شهری در راستای تحقق مطالبات مردم خبر داد و گفت: اکنون یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی در شهرهای استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه و تأکید قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 03 March 2024

گزارش تابناک بوشهر، مجید محمودی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری بوشهر اظهار داشت:کیفیت اجرای طرح‌های عمران شهری در استان رشد خوبی داشته است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام توسط شهرداری‌ها و شورا‌های شهر با جدیت پیگیری می‌شود و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال در قالب ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

محمودی تصریح کرد: با توجه به افزایش ساخت‌و‌ساز در شهرها، فعال شدن طرح‌های گردشگری و ارتقای فرصت‌های کسب درآمد، شهرداری‌ها در زمینه درآمدزایی بیشتر تلاش کنند.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری بوشهر ابراز داشت: اکنون یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی در شهر‌های استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه و تأکید قرار دارد.

محمودی افزود: اکنون در ۴۱ شهر استان در ۱۰ شهرستان، طرح‌های بزرگی در حوزه زیباسازی شهری، گردشگری، تفریحی، ساحل‌سازی و دیگر حوزه‌ها در دست اجراست.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار