مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از پرداخت بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رشد تولید به بنگاه‌های اقتصادی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 10 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، ضرغام حیدریه در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: حوزه اقتصادی استان بوشهر در راستای تقویت تولید و حمایت از کارآفرینان، اهتمام جدی دارد و اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از تولید و اشتغال جزو اولویت‌های این حوزه در سال جاری تاکنون بوده است.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از پرداخت بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رشد تولید به بنگاه‌های اقتصادی در استان بوشهر خبر داد.

حیدریه تصریح کرد: در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی استان بوشهر، طی یکسال گذشته در مجموع هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان انواع تسهیلات نظیر طرح تبصره ۱۶، طرح رونق تولید، طرح تبصره ۱۸، راه‌اندازی مشاغل خانگی، مصوبات سفر و احیا واحد‌های صنعتی راکد از طریق بانک‌های عامل در استان بوشهر پرداخت شده است.

مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز با اشاره به اولویت قرار دادن حمایت از بنگاه‌های تولیدی در استان عنوان کرد: طی سال جاری برای پنج هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی در حوزه صنعت، معدن، تجارت و همچنین مشاغل خانگی در زمینه‌های مختلف کسب و کار، تسهیلات لازم از طریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در راستای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید‌های میدانی از واحد‌های صنعتی با حضور مسؤولان اجرایی مرتبط، تشکیل نشست‌های ویژه برای هر بنگاه تولیدی مشکل دار با حضور مسؤولان استانی و کشوری و سایر موارد به منظور فعال کردن واحد‌های راکد، ایجاد و توسعه واحد تولیدی، راه‌اندازی کسب و کار در حوزه مشاغل خانگی انجام گرفته است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار