در نخسین روز نوروز ۱۴۰۳ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان شهید گنجی برازجان و اورژانس جاده‌ای قلعه سفید دشتستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 21 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حسن ملکی‌زاده امروز (دوم فروردین ماه) در این بازدید گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی در نوروز مانند گذشته به‌صورت شبانه‌روزی برقرار است و واحد‌های نظارتی درمانی و بهداشتی از مراکز تحت پوشش خود به‌صورت مستمر بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: ۵۸ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، شش کمپ نوروزی همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در استان مستقرند که با توجه به مسافرپذیر بودن استان بوشهر، سختی کارشان در این روز‌ها چند برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: ما ۲۴ ساعته در کنار مردم هستیم تا آن‌ها کمترین دغدغه‌ای برای گرفتن خدمات بهداشتی و درمانی نداشته باشند.

معاون درمان دانشگاه، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رئیس بیمارستان شهید گنجی در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار