مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اجرای طرح آزاد بوشهر به شیراز مصوب شده که برای اجرای این طرح به یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۲۱۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 24 April 2016

، فرزاد رستمی بعدازظهر امروز در نشست بررسی‌ طرح‌های عمرانی در استان بوشهر با بیان اینکه طول راه‌های استان بوشهر 4 هزار و 338 کیلومتر است اظهار داشت: از این میزان راه 638 کیلومتر آن بزرگراه، 608 کیلومتر راه اصلی، 846 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 246 کیلومتر دیگر راه روستایی است.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 855 دستگاه پل در راه‌های استان بوشهر ایجاد شده گفت: در استان بوشهر 12 تونل وجود دارد که راه‌های اصلی را به هم متصل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اجرای پروژه راه آهن بوشهربه شیراز را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: راه آهن بوشهربه شیراز بطول 430 کیلومتر است که  2 قطعه آن در استان بوشهر و 2 قطعه هم از استان فارس عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

رستمی افزود: برای تکمیل طرح راه آهن بوشهر به شیراز به 30 هزار میلیارد ریال بر اساس فهرست بهای سال 1392 نیاز است.

وی از تدوین طرح آزاد راه بوشهر به شیراز خبرداد و بیان کرد: طول این پروژه 221 کیلومتر طراحی شده که 152.8 کیلومتر آن در استان بوشهر و 68.4 دیگر در محدوده استان فارس قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح آزاد راه بوشهر به شیراز یک‌هزار و 400 میلیارد تومان دانست و افزود: دوره ساخت این پروژه 36 ماه و دوران مشارکت 18 سال پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار