فرماندار جدید بوشهر با گلایه شروع کرد؛
فرماندار جدید بوشهر اولین شورای اداری شهرستان پس از انتصابش را با گلایه شروع کرد؛ موضوعی که در پایان سخنانش نیز به آن اذعان کرد و گفت که انتظار بازدهی بیشتری از مدیران شهرستانی دارد.
کد خبر: ۲۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 01 May 2016
فرماندار جدید بوشهر اولین شورای اداری شهرستان پس از انتصابش را با گلایه شروع کرد؛ موضوعی که در پایان سخنانش نیز به آن اذعان کرد و گفت که انتظار بازدهی بیشتری از مدیران شهرستانی دارد.

؛ عباس جمشیدی در این نشست که همزمان با 10 اردیبهشت سالروز شوراها با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بوشهر برگزار شد، گفت: در سالی که عنوان "اقتصاد مقاومتی" بر پیشانی خود دارد و انتظار رهبری نظام و همگان از مسئولان "اقدام و عمل" می باشد، باید جهت بهره وری بیشتر امور و گشایش در موانع حرکت کنیم.


جمشیدی با بیان اینکه باید اراده همه مدیران بر رفع موانع باشد، گفت: طی چند وقتی که از حضورم در فرمانداری بوشهر می گذرد، برخی مدیران هنوز نامه فرمانداری در سیستم اداری شان ثبت نشده، پاسخ منفی شان به ما می رسد که این موضوع هنر نیست.

فرماندار بوشهر افزود: هنر مدیریت این است که با وجود محدودیت ها و موانع، برای حل مشکلات راهکار پیدا کند، نه اینکه سریع پاسخ منفی می دهد که اگر چنین انتظاری داشتیم، اقدام به نامه نگاری نمی کردیم. قطعا با چنین مدیرانی نمی توانم کار کنم.

جمشيدي با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی ما از مدیران، میزان رضایتمندی مردم از آنهاست، گفت: اگر شکایت ها از مدیر یا فرمانداری زیاد شود، فعالیت هایش نقص دارد و باید برای اصلاح آن اقدام کرد.

وي همچنين با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا تبلور حاکمیت مردم هستند، خطاب به مدیران شهرستان گفت: در برخورد با شوراها با گشاده رويي رفتار شود چون آنان نماينده جمع زيادي از مردم هستند و خواسته شخصی ندارند.

صداهای نامتوازنی علیه مدیریت ارشد استان بلند می شود

جمشيدي در بخش دیگری از سخنانش در شوراي اداري شهرستان بوشهر افزود: صداهاي نامتوازني عليه مديريت ارشد استان بلند مي شود كه به نظرم خودزنی نیروهای بومی به مصلحت توسعه استان نیست.

وی با بیان اینکه با وجود همه نقدها، در استان كارهاي خوبي شده و اعتبارات خوبی جذب گردیده، بیان کرد: برخي از استانداران در گذشته اتوبوس ها آدم باخود وارد استان می کردند، ولی دولت کنونی این بدعت را تکرار نکرده و در اين شرايط بايد از استاندار جوان و بومي استان حمايت شود.

به گفته وی، با وجود همه مشكلات و تنگناهاي اقتصادي، در فضايي آرام و معتدل كارهاي بزرگ قابلیت انجام دارد و این فضای آرام و همدلانه نیز در استان شکل گرفته، طوری که در انتخابات مجلس در حوزه بوشهر حتی یک شکایت از سوی نامزدها ارائه نشد.

دولت در زمینه برجام صداقت داشته است

وي در بخش پایانی سخنانش، با بیان اینکه برجام موضوعي قانوني است كه به تائيد شوراي نگهبان رسيده اظهار داشت: در شرایطی که ما در فضای داخلی کشورمان برای تاسیس یک هتل به 6، 7 ماه پیگیری مجوزها نیاز داریم، چگونه برخی انتظار دارند در فضای بین المللی، 3 ماهه برجام نتایج کامل خود را نشان دهد؟

فرماندار بوشهر ادامه داد: دولت تدبير و اميد با مردم صادقانه حرف مي زند و اگر جايي اشكالي در برجام است راحت با مردم در ميان مي گذارد، اين درحالي است كه برخي از افراد در مطبوعات و جاهاي ديگر صحبتهايي در اين خصوص مي كنند كه منافع ملی در آن مورد توجه قرار نمی گیرد.

در اين آئين از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا تقدير شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار