مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی از برنامه‌های مهم و با اولویت استان بوشهر است که در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 16 May 2016
مهرداد ستوده در نشست با جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی  و ستاد ارتش جمهوری اسلامی موسوم به «دافوس آجا» با بیان اینکه نیروهای مسلح از افتخارات مردم و مسئولان هستند اظهار داشت: نیروهای مسلح که مسئولیت دفاع از کشور، ناموس و جان مردم بر عهده دارند از افتخارات  مردم و مسئولان محسوب می‌شوند و خدمت در لباس نیروهای مسلح عزت‌مند و با عظمت است.
 
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف است تصریح کرد: تاریخ مبارزاتی استان بوشهر با داشتن شهیدانی همچون رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار، شهید نادر مهدوی سردار بزرگ مبارزه با استکبار در آبهای خلیج فارس از افتخارات استان بوشهر است.
 
مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بزرگترین حادثه صنعتی قرن در استان بوشهر رخ داد بیان کرد: پارس جنوبی که بزرگترین حادثه صنعتی است در استان بوشهر رخ داده است  و از افتخارات بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شود.
 
ستوده با بیان اینکه تنها نیروگاه هسته‌ای کشور در استان بوشهر مستقر است تصریح کرد: این استان علاوه بر این، دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های کشاورزی، معادن، شیلات، آبزی‌پروری، تجارت دریایی و گردشگری است.
 
وی با بیان اینکه امنیت در استان بوشهر بطور پایدار حکم‌فرما است افزود: با وجود اینکه در کشورهای همسایه استان بوشهر شاهد وجود ناامنی هستیم  ولی امنیت با تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و نیروهای مسلح  در استان بوشهر حکم‌فرما است.
 
مشاور استاندار بوشهر با بیان اینکه  استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس است گفت: ساحل نشینان استان بوشهر با استقرار در ساحل این استان درراستای فعالیت نیروهای مسلح در پاسداری از مرزها خدمت می‌کنند.
 
ستوده ارتش را نماد  وفاداری به کشور و آب و خاک دانست و افزود: لباس ارتشی لباس خدمت صادقانه به کشور در راستای ایجاد آرامش و دفاع از جان، کیان و ناموس است.
 
مدیر کل حوزه استاندار بوشهر جزیر خارگ را جزیره مقاوم و پایداری نام برد و گفت: جزیره خارگ که شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور است در جریان جنگ تحیملی با رشادت مردم این جزیره و حماسه آفرینی‌های نیروهای مسلح با وجود بمباران هوایی رژیم  بعث عراق حتی یک روز صادرات نفت خام از این جزیره استراتژیک قطع نشد.
 
ستوده حل مشکل اشتغال را از اولویت‌های برنامه‌ها در استان بوشهر دانست و تاکید کرد: با بهره‌مندی از خلیج فارس به عنوان دریای فرصت‌ها طرح‌های اشتغال‌زایی در قالب طرحهای اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود تا بتوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم این استان برطرف کرد.
 
وی با بیان اینکه تجارت دریایی یکی از فرصت‌های مهم در حوزه اشتغال و اقتصاد استان بوشهر است افزود: ملوانان لنج‌های تجاری یکی از مهم‌ترین مطالبتشان حل مشکل ته لنجی و داشتن شغلی پایدار است که در این راستا با حساسیت وتلاش شبانه روزی استاندار ساعی این مشکل ملوانان  بزودی برطرف  و زمینه رونق اقتصادی استان بوشهر بیش از پیش فراهم می‌شود.
 
 انتهای پیام/





















اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار