رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: بیش از ۱۵۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ژیمناستیک فعالیت می‌کنند که فدراسیون به‌دنبال ارتقای این رشته در استان‌ها در بعد همگانی و قهرمانی است.
کد خبر: ۲۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 09 August 2016
شروین اسبقیان در نشست مجمع سالیانه هیئت ژیمناستیک استان بوشهر با بیان اینکه استعدادپروری از سیاست‌های فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: با توجه به ابلاغ وزارت ورزش درباره حمایت از رشته‌های پایه و مدال‌آور، وظیفه فدراسیون سخت شده که هیئت‌های استانی با استعداد پروری در این رشته می‌توانند یاری رسان این رشته باشند.

وی با بیان اینکه فدراسیون ژیمناستیک تقویت ورزشکاران این رشته در بعد همگانی و قهرمانی در اولویت دارد تصریح کرد: هم اکنون بیش از 154 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کنند که فدراسیون به‌دنبال ارتقاء این رشته در استان‌ها در بعد همگانی و قهرمانی است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک  با اشاره به  جایگاه استان بوشهر در رشته ژیمناستیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از قهرمانان آسیایی عبدالله جامعی در استان بوشهر فعالیت می‌کند یکی از سیاست‌های فدراسیون حمایت از قهرمانان است و وی برای مسابقات آسیایی جاکارتا زیرنظر فدراسیون تمرینات خود را دنبال می‌کند.

اسبقیان با بیان اینکه امروزه در المپیک کشورها رقابت حساسی، دارند گفت: از سه رشته ژیمناستیک در این رقابت‌ها بیش از 54 مدال توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در ارزیابی استان‌ها از سوی فدراسیون؛ مدال‌آوری، تعداد ورزشکاران سازمان یافته، تعداد مربیان و داوران برگزاری مجامع سالیانه، سالن اختصاصی این رشته و برگزاری همایش‌ها و جشنواره، از مواردی است که استان‌ها باید مدنظر داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار