معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم موثر سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های مختلف، توانمندسازی بانوان و افزایش سمن‌های بانوان استان بوشهر در اولویت است.
کد خبر: ۴۴۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 13 June 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: بانوان در جامعه نقش مهم و بی‌بدیلی دارند که در این راستا توجه به حوزه بانوان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به خلاقیت‌ها بانوان و حمایت از کارآفرینان گفت: در راستای توانمندسازی و  شکوفایی خلاقیت‌های  بانوان به ویژه زنان روستایی اقدامات ارزشمندی در دولت یازدهم انجام داده است.

گراوند با اشاره به آموزش بانوان  و افزایش مهارت در تحقق اشتغال آنان تصریح کرد: برای توانمندسازی بانوان استان بوشهر باید ضمن اجرای طرح مطالعاتی و امکان سنجی لازم درمقوله آموزش و مهارت افزایی آنان توجه جدی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر،توسعه سمن‌ها در حوزه بانوان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد:با توجه به نقش مهم  موثر سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های مختلف، توانمندسازی بانوان و افزایش سمن‌های بانوان استان بوشهر در اولویت است.

وی  با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه تولیدات و محصولات بانوان استان بوشهر تصریح کرد:  برای معرفی و نشان دادن توانمندی بانوان استان بوشهر، راه‌اندازی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در مرکز استان بوشهرباید مورد توجه قرار بگیرد تا  زمینه مراجعات مردمی و خریداران محصولات آنان فراهم  شود .

گراوند  با بیان اینکه در طرح کارورزی دانش آموختگان باید امکان سنجی بخش خصوصی صورت گیرد گفت: باید از این طرح  که برای بهره وری بیشتر از این ظرفیت اجرا شده به درستی هدایت و استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  با اشاره به پرداخت تسهیلات و توجه به زنان کارآفرین بیان کرد: 320 میلیارد ریال در راستاى اشتغال بانوان استان بوشهر تسهیلات کم بهره از صندوق کارآفرینى پرداخت شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار