ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: اوج اقتدار، اتحاد و انسجام مسلمانان برای مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی در روز جهانی قدس به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۴۴۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 24 June 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با قدردانی از حضور حماسی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان روز نشان دادن اتحاد مسلمانان علیه ظالمان و جنایتکاران و مستکبران است که مردم روزه‌دار با حضور باشکوه بار دیگر با امیدواری دادن به مردم ستم دیده فلسطین، دشمنان را ناکام گذاشتند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به اینکه جبهه مقاومت روح تازه‌ای یافته است تصریح کرد: اکنون رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان در برابر جبهه مقاومت اسلامی به زانو درآمده که تحقق سست شدن پایه‌های حکومت رژیم اشغال‌گر قدس به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه برازجان، با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر به ویژه شهید دکتر بهشتی که بدست منافقان در دهه 60 به شهادت رسیدند افزود: عملکرد قوه قضاییه  که سیر تکاملی خود در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند قابل تقدیر است.

امام جمعه برازجان با قدردانی از سپاه پاسداران که پاسخ کوبنده‌ای به تروریست‌های داعشی دادند تصریح کرد: نخستین پیام این عملیات موفق این است که جمهوری اسلامی توانایی بالایی در دفع تهدیدات دارد و در تامین امنیت با هیچ کس شوخی ندارد و مقتدرانه برخورد می‌کند.

مصلح با بیان اینکه در  ترقه‌ تروریست‌ها، جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده و سیلی محکمی به آنان زد گفت: عملیات سپاه پاسداران بیش از هر چیز، اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت و مقابله با تهدیدات به نمایش گذاشت.

خطیب نماز جمعه برازجان، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، این عید را نماد اتحاد، همبستگی و نشان از اجتماع بزرگ مسلمانان دانست و خاطر نشان کرد: پس از یک ماه بندگی خدا نماز عید فطر مهمترین عمل است و مسلمانان باید با جمع شدن در کنار یکدیگر اقتدار خود را به دشمنان نشان دهند.

ملت ایران در  روز قدس بار دیگر اتحاد و اقتدار خود نشان داد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از روزه‌داران عسلویه و ملت ایران که در هوای گرم در حمایت  مردم مظلوم فلسطین و دیگر  ستم‌دیدگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند اظهار داشت: مسلمانان با اتحاد و انسجام نشان دادند که نابودی رژیم اشغال‌گر قدس و رهایی مظلومان و مستضعفان از چنگال مستکبران در اولویت برنامه‌های آنان قرار دارد.

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد، روز قدس را نماد مبارزه با استکبار جهانی دانست و تاکید کرد:روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و مسلمین بوده و نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر محو غده سرطانی اسرائیل غاصب از صفحه روزگار خاطر نشان کرد: خطر وجود صهیونیست ‌برای جهان اسلام آشکار شده و  این غده سرطانی باید از روزگار محو شود.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از مظلومان عالم است گفت:  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مبارزه با ظالم و ستمگر و روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و فریاد علیه نظام سلطه است.

هاشمی‌نژاد، با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد زوال رژیم صهیونیستی هستیم افزود: تروریست‌ها، تکفیری‌ها و  داعشی‌ها که برای اجرای ماموریت استکبار جهانی  عملیات تروریست در تهران انجام دادند با اقتدار  عملیات سپاه مواجه شدند و سیلی محکمی از جمهوری اسلامی ایران دریافت کردند.

وی با بیان اینکه سپاه یکی از نیروهای مخلص نظامی برای مردم و با مردم است افزود: فداکاری و جانفشانی‌ نیروهای سپاه پاسداران برای مردم و دفاع از انقلاب است.

امام جمعه عسلویه با قدردانی از سپاه پاسداران که جواب قاطعی به تروریست‌های داعشی داد خاطر نشان کرد: اقدام سپاه در برخورد  با داعش دل مردم و دوستان نظام را شاد کرد و دشمنان متوجه شده‌اند که اینجا ایران و بیشه شیران است و حامیان داعش بدانند این ترقه‌بازی‌ها سیلی دارد، ایران اسلامی با کسی شوخی ندارد.

خطیب نماز جمعه عسلویه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و قدردانی از تلاش این عزیزان که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام  بر می‌دارند گفت: در  انفجار  دفتر حزب جمهوری  اسلامی ایران  در 7 تیرماه سال 1360  توسط منافقین، شخصیت‌های کم‌نظیر نظام جمهوری اسلامی مانند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام وانقلاب به شهادت رسیدند.

موضوع فلسطین اولویت جهان اسلام است

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با قدردانی از حضور باشکوه و حماسی مردم روزه‌دار دیلم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم روزه‌دار و انقلابی شهرستان دیلم با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده فلسطین بار دیگر به آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با بیان اینکه فلسطین اولویت  نخست جهان اسلام است تاکید کرد: برای مقابله با غده سرطانی اسرائیل غاصب، باید اختلاف مسلمانان  برطرف شود و زیر یک پرچم و رهبری واحد حرکت کنند.

خطیب نماز جمعه دیلم، با قدردانی از اقدام سپاه در حمله موشکی به مقر داعش در سوریه گفت: حملات موشکی سپاه به اقدامات تروریست‌ها موجی از شادی و خوشحالی در بین مردم بوجود آورد.

امام جمعه دیلم، اقدام سپاه در حمله به مقر داعش را یک کار انقلابی دانست و تصریح کرد: این اقدام انقلابی که بعداز جنگ تحمیلی 8 ساله بی نظیر و بی سابقه بود نه تنها اتاق فرمان داعش ازبین برد بلکه حامیان آنان را مورد هدف قرار داد.

وی با تبریک عید سعید فطر به هفته قوه قضاییه پرداخت و این قوه را مظهر اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: قوه قضاییه مستلزم سلامت امنیت همه دستگاه‌ها است که نشان از جایگاه مهم آن دارد.

حسینی بوشهری افزود: خدمات خوبی در دوران ریاست آیت‌الله لاریجانی در قوه قضاییه صورت گرفته ولی باید مشکلاتی که وجود دارد برطرف شود.

امام جمعه دیلم با تاکید بر توجه  مسئولان با مطالبات مردم  گفت: مسئولان  در تحقق مطالبات مردم بیشتر تلاش کنند و نیروهای بومی بیشتر مورد باور قرار دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار