نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود انواع تهدید‌ها، ترفندها و دسیسه‌ها در ۳۷ سال گذشته ایران اسلامی روی پای خود ایستاده است.
کد خبر: ۲۷۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 07 August 2016
 آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در جمع مردم روستاهای باغان، کردلان، درویشی در شهرستان دشتی با بیان اینکه خدمات مسئولان در این مناطق ستودنی است اظهار داشت: با تلاش فرماندار و مسئولان شهرستان دشتی خدمات با ارزشی به مناطق محروم این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه پس از زلزله در شهرشنبه و روستاهای هم‌جوار خدمات قابل توجهی به مردم شده افزود: فعالیت‌های انجام شده پس از زلزله تلخ شنبه قابل توجه است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مناطق زلزله‌زده دشتی دارای وضعیت قابل قبولی است افزود: این مهم با تلاش مسئولان کشوری، استاتی و شهرستانی محقق شد هرچند رئیس شورای شهر شنبه همچنان خواستار توسعه بازسازی و اجرای طرح‌های عمرانی است.

حسینی‌بوشهری با تاکید بر ایجاد پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه در شهر شنبه گفت: امید است با ایجاد این پایگاه مهم در شهر شنبه مردم بتوانند با حضورشان در نماز عبادی سیاسی جمعه نقش خود را درعرصه‌های انقلابی بیشتر نشان دهند.

امام جمعه قم با تبریک سالروز میلاد باسعادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: وجود اهل بیت(ع) در مذهب شیعه سبب زمینه سعادتمندی بیشتر مسلمانان فراهم است چراکه تفاوتی که بین شیعه و بین دیگر مذاهب وجود دارد وجود ائمه اطهار(ع) است.

حسینی بوشهری با تاکید بر تمسک جستن به قرآن و عترت افزود: تمسک جستن به قرآن و عترت سبب می‌شود مسیر سعادت طی کنیم و از راه گمراهی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه برخورداری از قانون مترقی سبب سعادتمندی جامعه می‌شود افزود: برخورداری از قانون مترقی سبب می‌شود این جامعه سعادتمند شود و واگذاری فعالیت‌های اجرایی جامعه به انسان‌های صالح در این جوامع زمینه سعادت و خوشبختی فراهم می‌کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت‌‌مداری یکی از ویژگی‌های شیعیان است خاطر نشان کرد: با وجود انواع تهدید‌ها، ترفندها و دسیسه‌ها در 37 سال گذشته به ولایتمداری ملت بزرگ ایران همه ترفندها خنثی شد.

حسینی بوشهری ملت ایران استوار روی پای خود ایستاده است تصریح کرد: با وجود انواع دسیسه‌های دشمنان در 37 سال گذشته ملت بزرگ ایران روی پای خود استوار ایستاده که این نشان‌دهنده جایگاه مترقی ولایت فقیه در موفقیت جامعه شیعی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار