دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از اجرای ۲ هزار برنامه هفته دولت در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 10 August 2016
سید اسماعیل موسوی در دومین نشست ستاد هفته دولت در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید از شهید رجایی الگوبرداری کنند و در راستای خدمت‌رسانی بهینه و بی‌منت به جامعه باید بیش از گذشته تلاش کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر افزود: گزارش‌هایی که به مردم می‌دهیم باید بدون بزرگنمایی بوده و مبتنی بر واقعیت باشد و استاندار بوشهر بر این مسئله تاکید دارند.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس شاخص به مردم آمار دهند خاطر نشان کرد: باید اطلاع‌رسانی‌ کنیم که با ورود دولت تدبیر و امید تا کنون در چه حوزه‌هایی پیشرفت داشته‌ایم و میزان پیشرفت‌ها چه اندازه بوده است.

موسوی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های هفته دولت در سال جاری فرهنگی و اجتماعی است تصریح کرد: همه مدیران دولتی باید ارتباط خود را با جامعه هدف بیشتر کنند و در فرصت باقی مانده از عمر دولت باید برای تحقق برنامه‌ها اهتمام ورزند.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از اجرای ۲ هزار برنامه هفته دولت در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی و عمرانی و اقتصادی در سطح استان بوشهر و در شهرستان‌های ۱۰ گانه، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

موسوی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته که استاندار به شهرستان‌های مختلف سفر داشته باشد و در واقع این سفرها نه تنها برای افتتاح پروژه‌هاست، بلکه در کنار افتتاح پروژه‌ها، مسایل و مشکلات مردم در مناطق مختلف با حضور استاندار بررسی می‌شود و شاهد دیدارهای مردمی استاندار خواهیم بود.

وی ابراز داشت: پیگیری‌های لازم شده که برخی از اعضای هیئت دولت به استان بوشهر سفر کنند و امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های باکیفیت در هفته دولت باشیم.

موسوی بیان کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و غبارروبی و زیارت قبور شهدای والامقام از جمله برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار