استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور اعضای دولت در استان بوشهر گفت: هر 2هفته یکی از وزراء یا معاونین رئیس جمهور به استان می‌آیند.
کد خبر: ۲۷۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 17 August 2016
مصطفی سالاری اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته استان بوشهر از اول شهریور تا پایان سال مستمراً میزبان حضور وزراء و معاونین رئیس جمهور خواهد بود.

استاندار بوشهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در توسعه استان با حضور مسؤولین ملی در استان و شناخت بیشتر آنان از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها، موانع و برنامه‌های استان، از اول شهریور ماه تا پایان سال، شاهد حضور مستمر و مرتب یکی از اعضای دولت در استان خواهیم بود به طوری که به‌طور متوسط (میانگین) هر دو هفته یکبار، یکی از وزراء و معاونین رئیس جمهور مهمان استان خواهند بود تا در جلسات تخصصی، رسیدگی به مسایل استان با حضور آنان، نخبگان، فعالان اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اقشار و اصناف مختلف انجام شود.

سالاری افزود: علاوه بر این، هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مستمر و مؤثر معاونین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ملی نیز بدین نحو، به عمل آمده است تا از هم‌اکنون تا پایان سال جاری به طور متوسط هر هفته و نهایتاً 10 روز یکی از مسؤولین مذکور، به منظور رسیدگی به مسایل ذیربط استانی، در سطح استان اعم از مرکز استان و شهرستان‌های مختلف حضور یابند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار