فرماندار شهرستان دشتی گفت: اعتبارات شهرستان دشتی از 33 میلیارد تومان در سال گذشته به 41 میلیارد تومان در سال جاری افزایش‌ یافته است.
کد خبر: ۲۸۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 31 August 2016
غلامرضا مهرجو در اولین همایش قدردانی مدیران شهرستان دشتی که توسط مردم در مسجد الحجه شهر خورموج برگزار شد، گفت: مردم‌داری و خدمت بی‌منت به مردم از فضائل اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر است.
فرماندار شهرستان دشتی افزود: از خداوند می‌خواهیم تا بتوانیم مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم و بتوانیم از شهیدان باهنر و رجایی به‌عنوان الگوی برتر سرمشق مدیریت خود قرار دهیم.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای خادمین ملت است تا بیایند و خدمات را برای مردم تبیین کنند.
مهرجو ضمن تقدیر از امام‌جمعه شهر خورموج بیان داشت: امام‌جمعه خورموج مددکار، کمک‌کار و راهنما برای همه مدیران شهرستان دشتی هستند که با نظرات کارساز خود همواره ما را راهنما بودند.
وی افزود: نگاه حجت‌الاسلام مصلح نگاهی کارشناسی و گام‌های بلندی است که همواره از نقطه نظرات ایشان بهره‌مند شده‌ایم.
مهرجو یادآور شد: تأکید مقام معظم رهبری بر این است تا خدمات نظام گفته شود و هفته دولت فرصتی برای بازگو کردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به مردم است.
وی افزود: اعتبارات شهرستان دشتی از 33 میلیارد تومان در سال گذشته به 41 میلیارد تومان در سال جاری افزایش‌یافته و این نشان از رشد 27 درصدی اعتبارات است.
مهرجو تصریح کرد: با توجه به اینکه 30 درصد جمعیت 80 هزارنفری دشتی در روستاها ساکن هستند سه سال پی‌درپی 40 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان برای توسعه عمران روستایی اختصاص داده‌ایم زیرا اگر زیرساخت‌های اساسی در روستاها تکمیل  و ظرفیت‌سازی شود این امر باعث اشتغال در روستاها می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلام شاهد بهره‌مندی زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه‌های مواصلاتی در روستاها هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار