استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جرائم خشن در استان بوشهر کاهش یافته است گفت: اگر در آموزش، توانمندسازی و مهارت آفرینی دستگاه‌های اجرایی خوب کار کنند این کار بر جرائم مختلف از جمله سرقت و اعتیاد هم اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۳۵۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 01 January 2017
مصطفی سالاری در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه ناجا مظهر امنیت است اظهار داشت: تولید امنیت یک کار جمعی است و اما مردم در نگاه نخست برای ایجاد امنیت، به نیروی انتظامی نگاه می‌کنند.

وی تصریح کرد: هر جا وضعیت امنیت مطلوب باشد نشان از اهمیت کار نیروی انتظامی است و هر جا هم که ناامنی باشد مردم انتظار برخورد مقتدرانه از ناجا دارند.

استاندار بوشهر بیان کرد: در زمینه ایجاد امنیت اگر سازمان‌های درگیر نتوانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند، کار نیروی انتظامی سخت‌تر می‌شود.

سالاری با بیان اینکه باید قدردان زحماتی باشیم که شب و روز نمی‌شناسد، گفت: امنیت آفرینی رسالت مهم نیروی انتظامی است و امنیت آفرینی بر کارآفرینی مقدم است.

وی افزود: هر جا وضعیت امنیتی بهتر است واحدهای تولیدی عملکرد بهتری دارند و بزه کمتری هم اتفاق می‌افتد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، صنعت، معدن، حوزه فرهنگی و دیگر مراکز کارها را به درستی انجام دهند بسیاری از آسیب‌ها و عوارض‌هایی که نیروی انتظامی با آن برخورد دارد کم می‌شود.

سالاری با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در زمینه کاهش جرائم خشن در استان بوشهر گفت: اگر در آموزش، توانمندسازی و مهارت آفرینی دستگاه‌های اجرایی خوب کار کنند این کار بر جرائم مختلف از جمله سرقت و اعتیاد هم اثر می‌گذارد.

وی تاکید کرد: در عین حالی که نارکارآمدی دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف را نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد اما نیروی انتظامی استان عملکرد خوبی داشته است.

استاندار بوشهر با اشاره به 2 برابر شدن کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم قدردانی کرد و افزود:  نیروی انتظامی استان در شاخص‌های کشف قتل خیلی خوب کار کرده است اما باید به سمتی برویم که منشا جرم را کاهش دهیم تا کار نیروی انتظامی هم آسان‌تر شود.

سالاری، استان بوشهر را از نظر شاخص‌های امنیتی استانی نمونه  دانست و خاطر نشان کرد: تحقق این مهم حاصل کار ارزشمند نیروی انتظامی است، اقتدار و مردم‌داری هنری است که نیروی انتظامی توانسته از خود نشان دهد.

وی بیان کرد: در برخی موضوعات، معیشت مردم به عملکرد ما بستگی دارد به طور مثال در استان بوشهر موضوع تجارت و بازرگانی به رفتار مسئولان  بستگی دارد اما به هیچ وجه با بی قانونی و ولنگاری موافق نیستیم.

استاندار بوشهر  با اشاره به روند تصویب  ساماندهی کالای همراه ملوان در استان بوشهر کرد:  به منظور ساماندهی موضوع کالای همراه ملوان، در کمیسیون اقتصادی دولت، پیشنهاد شورای تامین استان مورد بررسی قرار گرفت و خو شبین هستیم طرح ارائه شده از استان ساماندهی شود و با رویکرد تسهیل در کار مردم و حفظ مقررات در این زمینه عمل کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار