نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گقت: با تامین زمین و مقدمات لازم، درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شهرهای اهرم و خورموج ساخته می شود.
کد خبر: ۳۵۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 06 January 2017
سید کمال‌الدین شهریاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو جلسات قبلی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این هفته نشستی با وی، معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که برای پیگیری و تسریع در ساخت و راه‌اندازی درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شهرهای خورموج و اهرم تشکیل شده بود ، گزارشی از روند آخرین اقدامات انجام گرفته در این خصوص ارائه گردید.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان عنوان کرد: حسب دستور وزیر تعاون، مقرر شد موضوع درمانگاه تأمین اجتماعی شهر اهرم با توجه به طرح در کمیته پروژه‌های درمانی با نظر مساعد و تسریع در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شود.

وی با اشاره به لزوم ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان در دو شهرستان حوزه انتخابیه اش عنوان کرد: با دستور ربیعی مقرر شد درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در بودجه سال آینده پیش‌بینی و ساخته شود.

وی در پاسخ به سوال زمان ساخت ساختمان درمانگاه‌های تامین اجتماعی در دو شهر خورموج و اهرم یادآور شد: مقررشده در اسرع وقت از سوی مسئولان دو شهرستان زمین مورد نظر که دارای کاربری و بهره برداری مناسب باشد برای کارشناسی به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهرمعرفی شود تا اقدامات فنی بعدی در دستور کار قرار گیرد.

شهریاری تصریح کرد: پس از تأمین الزامات و مقدمات اجرایی جهت آغاز به کار پروژه‌های مذکور، بنا به دعوتی که انجام شد، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی آمادگی خود را جهت آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها و بازدید از حوزه انتخابیه اعلام کردند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور ادامه داد: جهت تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی و تجهیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خورموج و همچنین تسریع در اجرای پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران اهرم نیز با وزیر تعاون بحث و تبادل نظر شد که وی دستورات مساعدی به معاونین خود ابلاغ کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار