امام جمعه گناوه گفت: پیام تسلیت رهبرمعظم انقلاب بهترین نشانه بر عظمت وجایگاه شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و همه باید قدردان خدمات و زحمات این عالم بزرگوار که سالیان متمادی عمر خود وقف نظام و انقلاب کرد، باشیم.
کد خبر: ۳۶۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 14 January 2017
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب در این پیام ویژگی و تعبیرهای زیبایی در باره آیت الله هاشمی بیان کرد که حجت برای همگان شد.
وی به بخشی از فرازهای پیام رهبر معظم انقلاب در باره آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: رفیق دیرین و همسنگر مبارزاتی سالیان متمادی رهبر، هوش وافر و تکیه گاه مطمئن برای مردم و رهبر و جدانشدن از ولایت از مهم ترین پیام رهبر فرزانه انقلاب در باره جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.
امام جمعه گناوه بیان کرد: این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر و عالم بزرگوار بیش از 60 سال عمرش را در راه انقلاب و خدمت برای مردم سپری کرد و اگر چه قدرش را ندانستیم اما باید راه ایشان را ادامه دهیم.
وی به دیدار هزاران نفر از اقشارمختلف مردم قم با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دراین دیدار بیاناتی مهم ایراد فرمودند که تقویت و حفاظت از اقتدار نظام و کشور بر مبنای چهار عنصر ایمان ومعرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی بود که هر اقدامی این عناصر را تضعیف کند به ضرر کشور خواهد بود.
امام جمعه گناوه، تلاش دشمنان در اختلاف انداختن و تضعیف بین نهادها و دستگاههای کشور را که مظهر اقتدار کشور هستند، از دیگر بیانات مهم رهبر انقلاب دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه حمایت کرده و هرگونه اختلاف بین قواهای سه گانه و دیگر مسئولان باعث ناامیدی مردم و خوشحالی دشمن خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار