معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری اجرای طرح باسواد کردن اولیای بی‌سواد زیر ۵۰ ساله دانش‌آموزان در اولویت کاری سواد آموزی قرار دارد.
کد خبر: ۴۲۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 22 May 2017
غلامرضا دانش فر در جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی استان، اجرای طرح باسوادی اولیای ۱۰ تا ۴۹ بی سواد دانش آموزان را اولویت نخست کاری سواد آموزی در سال جاری تحصیلی ذکر کرد و گفت: برای اجرای موفق این طرح، به همکاری تنگاتنگ مدیران و معاونان مدارس، معلمان، آموزش‌یاران و آموزش‌دهنگان سواد آموزی و فرهنگیان بازنشسته نیاز داریم.

 وی افزود: حتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه  نیز می‌توانند در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، خانواده خود و دیگر بی‌سوادان زیر ۵۰ سال با سواد کنند.

دانش‌فر با تأکید بر حمایت لازم برای اجرای صد درصدی طرح فوق، بیان داشت: عضو باسواد خانواده‌ها نیز از نظر ما می‌تواند مجری این طرح باشد و افراد زیر ۵۰ ساله را از نعمت خداوندی باسوادی برخوردار کنند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح فرم‌هایی در بین دانش‌آموزان سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در تمامی مدارس استان توزیع شده است، گفت: بر اساس آخرین آمارهای دریافتی ۳۶۳ نفر اولیا بی‌سواد دانش آموزان شناسایی شده است و البته روند شناسایی همچنان ادامه خواهد یافت.

معاون سوادآموزی استان در پایان از افراد بی سواد ۱۰ تا ۴۹ خواست تا  از فرصت های موجود استفاده برده  و برای باسواد گام بردارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار