نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از محور فعالیت‌های مبلغان است.
کد خبر: ۴۴۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 25 June 2017
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی استان بوشهر، با اشاره به نقش مهم مبلغان دینی  در ابعاد گوناگون اظهار داشت: نقش روحانیت در مقوله تبلیغ و فرهنگ جامعه، اهمیت و جایگاه تبلیغ، ویژگی های مبلغ و رسالت و نقطه هدف مبلغین به ارائه مطالبی پرداخت.

وی، در مورد نقش روحانیت در تبلیغ دین تصریح کرد: روحانیت در همه ابعاد تاریخ تبلغی و پیام‌رسانی دینی را به عنوان رسالتی سترگ انجام داده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه تبلیغ تاکید کرد: مقوله تبلیغ آنچنان مهم است که خداوند در بین 124 هزار پیامبر خویش گاهی یک پیامبر را فقط برای یک خانواده یا یک روستا مبعوث کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان ویژگی‌های یک مبلغ افزود: مبلغ در بیان احکام دین خداوند نباید از انتقاد و حتی استهزاء هراس داشته باشد و از میدان به در برود، چرا که حتی پیامبران الهی هم توسط دشمنان به استهزاء گرفته می‌شدند.

وی، ارائه محتوای سخن و شیوه ارائه مطالب و داشتن شجاعت را از دیگر ویژگی های یک مبلغ عنوان کرد و افزود: مبلغان در عرصه‌های مختلف جامعه نقش مهم و برجسته‌ای دارند که باید در این عرصه ماموریت خود را انجام دهند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه روحانیت در پیام‌رسانی دینی رسالتی سترگ دارد خاطر نشان کرد:  روحانیت در همه ابعاد تاریخ تبلغی و پیام‌رسانی دینی را به عنوان رسالتی سترگ انجام داده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان احکام، دفاع از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از محور فعالیت‌های مبلغان عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار