مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر گفت: روستاهای استان بوشهر از ظرفیت بالای تولیدی برخوردار هستند که این قابلیت‌ها به مرکز سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 22 August 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، بهرام نکیسا در نشست بررسی ظرفیت‌های روستایی استان بوشهر با اشاره به اینکه روستاهای این استان دارای قابلیت مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری هستند اظهار داشت: روستاهای استان بوشهر فرصت مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه‌های معدنی، گردشگری، صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

وی با تاکید بر نقش مهم سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تولیدی و خدماتی در توسعه روستاها تصریح کرد: با فراهم شدن سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت و توان روستاها، ضمن فراهم شدن فرصت‌های شغلی، درآمد مالیاتی در این حوزه افزایش می‌یابد و توسعه روستاها نیز درپی دارد.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر فراهم شدن فضای سرمایه‌گذاری در روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا شوراهای  اسلامی روستاها برای ایجاد  سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، لازم است فضای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در روستاها بر اساس ظرفیت‌های روستایی فراهم کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار