مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: میزان پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزایش یابد.
کد خبر: ۴۹۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 18 September 2017
ناصر کرمی عصر یکشنبه در دومین جشن دانش‌آموختگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خطاب به نو معلمان اظهار داشت: با آمادگی خوبی که در این ۴ سال کسب کرده‌اید، امیدوارم که این نومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با ابزارهای امروزی برای تدریس در کلاس درس حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان نماد تلاقی و ترکیب دو نهاد دانشگاه و آموزش و پرورش است که هدف این دو نهاد آن است که بتوانند با همدیگر به شکل بهتر و کاملتری تربیت فرزندان جامعه را به انجام برسانند.

کرمی بیان داشت: کار و رسالت بسیار سنگینی که بر عهده ما معلمان گذاشته شده و در هر پایه ای که تدریس می کنیم باید به رسالت معلمی آگاه باشیم و نهایت تلاش خود را برای تربیت انسان به کار ببریم.

وی در ادامه اضافه کرد: مطابق ارزیابی‌های که همکاران ما داشته اند، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان توانسته‌اند بهتر و مناسب تر از سایر فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب شده در آموزش و پرورش عمل کنند و توانمندی بهتری داشته اند و نحوه برقراری ارتباط مناسب تر را با دانش آموزان داشته‌اند.

کرمی تصریح کرد: مقامات رده بالای کشوری و مقام معظم رهبری در دو سال متوالی در هفته معلم خواهان گسترش دانشگاه فرهنگیان هستند و بر آن تاکید دارند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم که این دانشگاه توسعه پیدا کند تا توانایی جذب دانشجویان بیشتری داشته باشد که آموزش و پرورش بی نیاز از جذب فارغ التحصیلان آزاد باشد.

کرمی تاکید کرد: همه باور دارند که رکن توسعه پایدار در هر جامعه نیروی انسانی است و اگر ما می خواهیم نیروی انسانی تربیت کنیم اساس و شالوده آن در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای این کار ابتدا باید افرادی که متولی تربیت فرزندان و آینده سازان این جامعه هستند خود مهارت و دانش لازم را برای این امر کسب کنند که دانشگاه فرهنگیان این مهم را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار