مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۱۳ هزار دانش‌آموز استان بوشهر راهی کلاس‌های درس می‌شوند که روز شکوفه‌ها و غنچه‌ها فردا ۲۹ شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 20 September 2017
ناصر کرمی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه کارگروه پروژه مهر در تمامی فرمانداری‌های استان بوشهر تشکیل شده است اظهار داشت: با تشکیل کارگروه پروژه مهر در شهرستان‌ها، تمامی نقاط استان بوشهر آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس دارند.

وی با اشاره به تجهیز، تعمیر و بازسازی مدارس استان بوشهر در آستانه سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر، تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس در اولویت قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اختصاص 23 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: این اعتبار علاوه بر تعمیر و تجهیز، برای آمادگی مدارس به مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر ابلاغ شده است.

کرمی  با بیان اینکه طرح هجرت 3 در راستای کارهای تعمیراتی مدارس با مشارکت بسیج سازندگی اجراء شده است تصریح کرد: در راستای حل مشکلات مدارس استان بوشهر، طرح هجرت 3 با مشارکت بسیج سازندگی، شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اجراء شد که نقش مهمی در آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید دارد.

وی، از تشکیل کارگروه 5 گانه تعمیر و تجهیز مدارس در قالب پروژه مهر خبرداد و افزود: در پروژه مهر مشکلی در مدارس وجود ندارد و تنها مشکل نیروی انسانی در مقطع ابتدایی است که عدم تناسب میزان بازنشستگی با نیروهای ورودی به دانشگاه فرهنگیان این مشکل را ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برطرف شدن نگرانی بازنشستگان فرهنگی در همکاری آموزشی با آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیروهای حق‌التدریسی امسال 342 نفر جذب آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شوند که مشکل نیروی آموزشی مقطع ابتدایی این استان برطرف می‌شود.

کرمی با اشاره به بازگشایی مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 213 هزار دانش‌آموز استان بوشهر راهی کلاس‌های درس می‌شوند که روز شکوفه‌ها و غنچه‌ها فردا 29 شهریور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان راهی 2هزار و 450 مدرسه در شهرها و روستاهای استان بوشهر می‌شوند تصریح کرد: 9 هزار و 600 کلاس درس استان بوشهر همزمان با بازگشایی مدارس میزبان دانش‌آموزان استان بوشهر است و این در حالی است که 23 هزار دانش‌آموز پایه، سال تحصیلی جدید را فردا 29 شهریور آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر تامین اعتبار برای دیواری کشی برخی مدارس استان بوشهر تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار