رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دستگیری نظامیان آمریکایی در آبهای خلیج فارس افتخاری برای ملت ایران است گفت: شور حماسی دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی توسط رزمندگان بوشهر تبیین شود.
کد خبر: ۴۹۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 25 September 2017
نصرالله شفیعی ظهر امروز نشست بررسی تخصصی اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر با موضوع تبیین چگونگی دستگیری متجاوزان آمریکایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال جنگ تحمیلی آنچنان درخشیدند که سبب عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران تا همیشه تاریخ است.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و افتخارآفرینی‌های رزمندگان همیشه در اذهان ملت ایران زنده است افزود: این فداکاری‌ها هیچگاه از حافظه و ذهن ملت ایران فراموش نمی‌شود و برگ زرینی پر افتخار برای ملت مسلمان ایران است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم هنرمندان و اصحاب رسانه در 8 سال دفاع مقدس تاکید کرد: هنرمندان و رسانه‌ها برای تبیین دوران دفاع مقدس که در آن زمان نقش مهمی داشتند باید نقش‌آفرینی کنند تا نسل جوان و نوجوان جامعه از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ایران در راستای عزت و اقتدار ایران آگاه شود.

شفیعی با یادآوری تجاوز تفنگداران آمریکایی در 22 دی‌ماه سال 1394 به آبهای سرزمینی ایران اسلامی در خلیج فارس خاطر نشان کرد: دستگیری نظامیان آمریکایی در آبهای خلیج فارس توسط رزمندگان استان بوشهر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افتخاری برای ملت ایران است که باید شور حماسی این عملیات تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی بر اقتدار ایران اسلامی افزوده شد تصریح کرد: کسانی که آمریکایی را در آبهای خلیج فارس اطراف جزیره فارسی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران دستگیر کردند فرزندان استان بوشهر و در راس آن سردار رزمجو بود که افتخاری برای مردم استان بوشهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم اصحاب رسانه در تبیین این واقعه افزود: اصحاب هنر و رسانه نقش بسیار مهمی در زمینه تبیین کار بزرگی که در جریان دستگیری نظامیان آمریکایی صورت گرفت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار