مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 17 March 2018

مرتضی بحرانی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، فعالیت اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان تشدید خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در راستای اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز، اکیپ‌های نظارتی و قرنطینه‌ای در قالب ۲۸ اکیپ کاری پابت و سیار در روز و ۴۰ نفر دامپزشک و ۵۲ بازرس بهداشتی در سطح استان فعال خواهند بود.

بحرانی اضافه کرد: ساعت کاری در این طرح از ساعت هشت الی ۲۰ هر روز خواهد بود که از روز ۲۶ اسفند ماه سال‌جاری آغاز و تا ۲۰ فروردین سال ۹۷ این طرح ادامه خواهد داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر ادامه داد: در این طرح از تمام مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی اعم از مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، ماهی فروشی‌ها و رستوران‌ها و غذافروشی‌ها نظارت بهداشتی به‌عمل خواهد آمد.

بحرانی گفت: در همین راستا رعایت بهداشت فرآورده، بهداشت فردی عرضه‌کننده و بهداشت ابزار کار مورد توجه خواهد بود.

وی گفت: دامپزشکی استان بوشهر تمام تلاش خود را در راستای تامین و تضمین سلامت مواد غذایی و عرضه مناسب آن به عموم مردم به کار خواهد گرفت و در این بین آمادگی خود را برای دریافت نظرات و پیشنهادات هم‌استانی‌های عزیز از طریق تلفن گویای ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۸۴۹ اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار