معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبرداد:
تابناک ــ معاون امور عمرانی استاندار بوشهر روند اجرای ساخت بیمارستان ۱۱۰تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: تلاش می‌شود این مرکز درمانی پیشرفته تا بهمن ماه امسال افتتاح و وارد مدار فعالیت‌های درمانی شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک ،مهرداد ستوده با اشاره به ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: این مرکز درمانی در 2 طبقه با زیربنای 7 هزار مترمربع در 3 بلوک ساخته شده است.

وی، با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف درمانی و 4 اتاق عمل است تصریح کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای با مشارکت سه جانبه استانداری بوشهر، وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی ساخته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تا ماه آینده خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود این مرکز درمانی پیشرفته با 110 تخت تا بهمن ماه امسال افتتاح و وارد مدار فعالیت‌های درمانی شود.

ستوده با بیان اینکه بخش درمانی اورژانس هسته‌ای این بیمارستان دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته است افزود: تاکنون 105 میلیارد تومان صورت وضعیت ساخت آن ارائه و 72 میلیارد تومان پرداخت شده است و در صورت ادامه تسریع در روند ساخت آن، مطالبات پیمانکار در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار