معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تمهیدات کرونایی در شعب اخذ رای فراهم شده است، گفت: شعب در استان شش درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 17 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر از آمادگی مجریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین شوراهای شهر و روستا برای برگزاری انتخاباتی  سالم و قانونمند و در کمال آرامش و امنیت با حضور حداکثری مردم در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: مقدمات لازم با هماهنگی و تعامل قانونی با هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و دیگر دست‌اندرکاران انتخابات در نقاط مختلف استان بوشهر برقرار است که ان‌شاءالله شاهد انتخاباتی پرشکوه و تاثیرگزار باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه مردم این استان در عرصه‌های انتخابات گذشته بیشترین مشارکت به ثبت رسانده‌اند افزود: پیش بینی می‌شود در انتخابات روز جمعه 28 خرداد مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با مشارکت گسترده و حضور حداکثری برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در نظام اسلامی ایران ثبت و دشمنان مانند همیشه ناکام خواهند بود.

وی با بیان اینکه معاندان، منافقین، گروه‌های سلطنت‌طلب، دشمنان و مخالفان نظام اسلامی با کوچکترین موضوع با استفاده از رسانه‌های بیگانه با القا منفی در فضای مجازی تلاش می کنند زمینه دلسرد کردن مردم را فراهم کنند تصریح کرد: ایجاد نگرانی و ناامیدی در بین مردم از اهداف دشمنان و معاندان نظام است تا در انتخابات حضور مردم کاهش یابد و کمرنگ جلوه کند. واین ثابت می کند ملت ایران در شرایط حساس با وحدت و انسجام دشمنان را نومید کرده و با حضور آگاهانه افتخار دیگری را ثبت خواهند نمود.

ایرانی تعامل و همکاری همه مسئولان و مجریان انتخابات در استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: برای برگزاری انتخابات با تلاشهای شبانه روزی فرمانداران، بخشداران و سایر عوامل اجرایی و نظارتی و انتظامی و بازرسی در استان بوشهر 25 هزار نفر فعالیت می کنند که زمینه حضور حداکثری در شعبه‌های رأی‌گیری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر  با اشاره به ایجاد یک‌هزار 725 شعبه رأی‌گیری در انتخابات 28 خرداد در استان گفت: در این راستا یک‌هزار و 802 صندوق ثابت و سیار برای جمع‌آوری رأی در استان بوشهر ایجاد می‌شود که برای نقاط دور دست صندوق‌های سیار پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از افزایش شعب رأی‌گیری خبر داد و خاطر نشان کرد: شعبه اخذ رأی شوراهای اسلامی نسبت به دوره قبل 10 درصد و شعب انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر شش درصد افزایش یافته است.این دوره از انتخابات با توجه به شرایط کرونایی تمهیداتی فراهم شده تا اقلامی از قبیل الکل دستکش و ماسک تامین شود

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار