تابناک- مشاهده بی اخلاقی های انتخاباتی برای برخی افراد و گروه ها به یک موضوع عادی تبدیل شده و در این دوره نیز شاهد تکرار این بی اخلاقی ها در استان بوشهر بودیم.
کد خبر: ۹۷۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸ 18 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، نساء کروندی- انتخابات عرصه رقابت برای کسب توفیق خدمت به مردم است اما برخی با رفتارهای خود هرکاری را برای پیروزی فرد مورد نظر انجام می‌دهند.

رفتار و برخورد کاندیدا و هوادارانشان بیانگر این است که فرد قصد خدمت یا نیت استفاده از جایگاه قدرت را دارد.

در عرصه رقابت انتخاباتی تنها چیزی که بسیار حائز اهمیت است برنامه کاندیدا برای برون رفت از مشکلات و معضلات پیش رو است، با تندروی و شعار نمی‌توان از راه اخلاق به پیروزی رسید.

اما گویا مشاهده بی اخلاقی های انتخاباتی برای برخی افراد و گروه ها به یک موضوع عادی تبدیل شده و در این دوره نیز شاهد تکرار این بی اخلاقی ها در استان بوشهر بودیم.

حذف بنرهای تبلیغاتی عبدالناصر همتی در سه شهرستان بوشهر

یکی از مواردی که در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی در استان بوشهر بودیم، مربوط به از بین بردن بنرهای عبدالناصر همتی در استان بوشهر بود.

در حال حاضر بنرهای این کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در سه شهرستان بوشهر، دشتستان و دشتی توسط اشخاص ناشناس از بین رفته است.

تکرار بی اخلاقی تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر+تصاویر

تکرار بی اخلاقی تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر+تصاویر

بی اخلاقی پایگاه‌ خبری اصولگرا در استان بوشهر

یکی دیگر از مواردی که در این ایام شاهد بودیم ادعای انصراف روسای ستادهای همتی، مهر علیزاده و رضایی در استان از انجام مناظره با ستاد زاکانی در بوشهر بود که توسط رئیس ستاد علیرضا زاکانی در یکی از پایگاه های خبری استان با رویه اصولگرایی مطرح شد.

مسئول ستاد محسن رضایی در استان بوشهر در واکنش به مسائل مطرح شده اظهارداشت: اینجانب مهرداد حاجی پور رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان بوشهر، تکذیبیه این ستاد مبنی بر انصراف از مناظره با ستاد آقای زاکانی را اعلام می دارد و این ستاد در صورت حضور تمامی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری  قویا در این مناظره شرکت می نماید.

فردا تمام فارق از تمامی تخلفات و بداخلاقی ها انتخابات برگزار می‌شود اما حق الناس برگردن برخی ها خواهد ماند.

امیدواریم نهایتا فردی پیروز این رقابت شود که بتواند مشکلات را مرتفع کرده و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت هدایت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار