تابناک- جشن پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شنبه شب با حضور گسترده حامیان رئیس جمهوری منتخب در میدان تشریفات شهر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 20 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر در این آیین گفت: شکست خوردگان انتخابات استکبار جهانی، رژیم اشغالگر قدس و منافقان کوردل به عنوان اصلی ترین دشمنان این نظام هستند.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: کسانی ۴۰ سال است که خواب شکست مردم ایران اسلامی را می‌بینند این درحالی است که روز به روز این شکست‌ها بر پرونده آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: امروز روز پیروزی است اما نه پیروزی یک جناح و یک رقیب بر جناح و رقیب دیگر بلکه روز موفقیت ملت مسلمان ایران است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در بوشهر گفت: این پیروزی بزرگ به کوری چشم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مربوط به یکایک این ملت است و آن را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: ما امروز در ایران اسلامی شکست خورده نداریم و باید همه رقابت‌ها به پایان برسد و تبدیل به رفاقت شود چون راه جدیدی در مقابل این ملت قرار گرفته است.

جمالی اضافه کرد: امروز با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها مسیر همدلی، یکدلی و کنارهم بودن برای خدمت به مردم تاریخ ساز ایران فراهم است.

وی تاکید کرد: در این شرایط و با توجه به هموارتر شدن مسیر، همه باید برای خدمت به مردم در کنار هم قرار گیرند.

جمالی از تلاش‌های ستادهای مردمی آیت الله رئیسی، برگزار کنندگان، مسئولان امنیتی، شورای نگهبان و همه افرادی که تلاش کردند این انتخابات با شکوه برگزار شود، تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در بوشهر: حضور ما در این عرصه تنها برای رضای خدا، خدمت به رهبرمعظم انقلاب و خدمت به مردم ایران است و امید می‌رود تشکیل این دولت انقلابی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود.

همچنین به همین مناسبت کاروان خودرویی حامیان رئیس جمهوری منتخب که تصاویری از آیت الله رئیسی، مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران در دست داشتند با چرخش دور میدان امام خمینی (ره) شهر بوشهر به شادی پرداختند.  

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار شد که آیت الله سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار