امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار مردم این است که دولت سیزدهم با نیروهای تازه نفس مشکلات جامعه شامل مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا و معضلات معیشتی و اقتصادی را با روحیه‌ای جهادی برطرف کند.
کد خبر: ۹۸۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 27 August 2021

به گزارش تابناک بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درپیام آدینه خود که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت یادآورشده است: انتظار می‌رود دولت سیزدهم فضایی براساس عدالت، پیشرفت و خدمت هر چه تمام‌تر برای مردم فراهم آورد.

وی با اشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم اضافه کرد: این شهیدان الگوی کامل برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز در راستای عدالت خواهی و پیشرفت بودند و از طرف دیگر با شهادت خود به جهان و تاریخ نشان دادند دشمنان این انقلاب بی‌منطق و دارای روح جنایت پیشگی و تروریسم بوده و حامیان آنان به سرکردگی آمریکا ضد حقوق بشر هستند، هرچند آن جنایتکاران با استفاده از تریبون‌های تبلیغاتی و مراکز بین‌المللی، خود را به دروغ حامی حقوق بشر جلوه میدهند.

صفایی بوشهری با اشاره به دوازدهم شهریور سالروز شهادت بزرگ مرد مبارزه ضد استعماری ایران (رئیسعلی دلواری) و روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس اظهار کرد: سردار جنوب مجاهدی مؤمن و در زمانی که دولت مرکزی برده سیاسی اجانب بود و بیشتر خواص زیر بیرق بیگانگان بودند با تأسّی به قرآن کریم و سیره معصومان (ع) و فتوای مجتهدان بوشهر بر ضد متجاوزان قیام کرد و حماسه مقاومت آفرید و الگوی تمام عیار برای همگان شد.

وی ادامه داد: رئیسعلی دلواری نشان داد اعتماد به بیگانگانِ سوداگر خطایی بزرگ است و تنها راه استقلال مملکت، مقاومت است.

صفایی بوشهری همچنین برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان تاکید کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان در خدمت به مردم، توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه داروهای مورد نیاز، تلاشی جهادی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار