قهرمان بوشهری پارالمپیک با اشاره کسب مدال طلا در رشته دو و میدانی پارالمپیک توکیو گفت: در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین در شهریور حضور مقتدر دارم.
کد خبر: ۹۹۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 06 September 2021

امیر خسروانی ورزشکار بوشهری قهرمان طلایی پارالمپیک توکیو دوومیدانی‌کار رده نابینایان و کم بینایان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه بوشهر مورد استقبال قرار گرفت.

ملی پوش طلایی پارالمپیک استان بوشهر با بیان اینکه با سختی‌های زیادی مواجه شدم اظهار داشت: الحمدلله موفق شدم مدال با ارزش طلا را در این رقابت‌ها کسب کنم.

امیر خسروانی افزود: دو هفته پیش از این رقابت‌ها دچار مصدومیت شدم که موفق به رکورد 7 متر و 21 سانتیمتر و کسب مدال طلا شدم.

وی اضافه کرد: به مدت 2 هفته استراحت خودم کرد و پس از آن مهیا رقابت‌های بازی‌های آسیایی 2022 چین می‌شوم و ضمن حضور مقتدر امیدوارم مجدداً قهرمان شوم.

محمد پارسی بوکسور بوشهری هم با کسب نشان برنز مسابقات جوانان آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزار شد مورد استقبال مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت بوکس استان و مربیان و ورزشکاران بوکس استان قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین استقبال این بوکسور بوشهری اظهار داشت: بعد از کسب موفقیت امیر خسروانی با نشان طلا در پارالمپیک توکیو امروز شاهد موفقیت دیگر ورزشکار بوشهری محمد پارسی در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز هستیم

احمد بهروزیان‌فرد افزود: این دومین مدال ورزشکار بوشهری پس از رقابت‌های نوجوانان آسیا در رده جوانان نیز این ورزشکار صاحب مدال شد.

حمایت از قهرمانان یکی از اولویت‌ها است

وی حمایت از قهرمانان را یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: استعدادهای برتر در رشته‌های متخلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در اردوهای تیم ملی فدراسیون‌های ورزشی معرفی خواهند شد.

وی گفت: جا دارد از رئیس هیئت بوکس علی درویشی و خانواده این ورزشکار تقدیر شود.

بوکسور بوشهری مهیا حضور در رقابت‌های جهانی می‌شود

محمد پارسی بوکسور بوشهری نیز بیان کرد: امسال در مسابقات آسیایی امارات موفق به کسب مدال برنز شدم و این درحالی است که توانایی کسب مدال طلا این رقابت‌ها را داشتم اما به سبب شرایط کرونا تمرینی مناسبی نداشتم.

وی اضافه کرد: در 6 ماه آینده مسابقات جهانی در کشور صربستان برگزار می‌شود که تلاش می‌کنم جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنم.

از 10 مدال کسب شده یک مدال برنز نصیب تیم ملی و محمد پارسی ورزشکار بوشهری شد

رئیس هیئت بوکس استان بوشهر نیز گفت: تیم بوکس ایران در 2 بخش نوجوانان و جوانان با 15 بوکسور به این مسابقات اعزام شد که در این رقابت‌ها در رده جوانان با 2 مدال نقره و 5 برنز و در رده نوجوانان با یک مدال طلا و 2 برنز به کار خود پایان داد.

علی درویشی افزود: از 10 مدال کسب شده یک مدال برنز نصیب تیم ملی و محمد پارسی ورزشکار بوشهری شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از قهرمان بوکس و راهیابی سایر ورزشکاران استان بوشهر به تیم ملی از مهمترین برنامه‌های هیئت بوکس استان بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار