امام جمعه کنگان :

مراکز علمی نباید وارد بازی های سیاسی شوند

کد خبر: ۱۰۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 24 September 2015
تابناک بوشهر:  امام جمعه کنگان گفت: جایگاه و شان مراکز علمی و آموزشی ایجاب می کند این مجموعه ها وارد بازی های سیاسی نشوند.

 حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز عید قربان با اشاره به بازگشایی مدارس ، حوزه های علمیه و دانشگاه ها افزود: نکند خدایی ناکرده ارزش مراکز علمی را آنقدر پایین بیاوریم که تبدیل به ستادهای انتخاباتی شوند.

وی یادآورشد: باید حوزه های علمیه ، دانشگاه ها و مدارس همواره محلی برای تحصیل علم و تهذیب نفس و سنگر جهاد علمی باشند.

امام جمعه کنگان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت برگزاری کلاس های کنکور و موفقیت نخبگان شهرستان در کنکور سراسری اضافه کرد:مراکز آموزشی تلاش کنند تا نخبگانی عالم و دانشمندانی قوی در حوزه های مختلف به جامعه تحویل دهند.

وی همچنین بر لزوم توجه به بحث حجاب و عفاف و نیز تربیت دینی در کنار تربیت علمی در مدارس تاکید کرد.

محمودی در فراز دیگر به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج اشاره کرد و افزود: امت اسلام بر مبنای فرمایش رهبری بایستی دشمنان بویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست را که عامل جنایت و اختلاف در جوامع اسلامی اند را بیشتر بشناسند و با وحدت و همدلی در برابر توطئه های دشمنان بویژه اهانت بی شرمانه به مسجد الاقصی بایستند.

امام جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نباید گذاشت خاطرات جنگ و دفاع مقدس و دلاورمردی شهدا ، جانبازان و ایثارگران بویژه جانبازان به فراموشی سپرده شود.

محمودی در ادامه با تبریک عید سعید قربان گفت: عید قربان فرصتی برای قربانی نفس اماره و ذبح نفسانیات است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار