مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: همایش و جشنواره طبخ آبزیان با هدف معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها شیلات استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ 10 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، هادی دل‌افکار در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ملی شیلات در بوشهر با تشکر از برگزاری بسیار خوب نمایشگاه شیلات در سال گذشته اظهار کرد: سومین نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر که یکی از برترین نمایشگاه‌های استان و کشور است در دی امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری میز میگو گفت: نیاز است با توجه به این‌که بوشهر قطب اول پرورش میگو کشور است، میز میگو همزمان با برگزاری این نمایشگاه برگزار شود.

وی همچنین از برگزاری همایش و جشنواره طبخ میگوی پرورشی همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر خبر داد و افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها نقش خوبی در افزایش مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر نیز با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه شیلات در سال گذشته گفت: دومین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در محور‌های تجهیزات آبزی پروری، صیادی، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته با حضور ۷۵ شرکت از ۱۶ استان کشور در قالب ۵۵ غرفه برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

حسین نامور افزود: نمایشگاه تخصصی شیلات استان بوشهر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های شیلاتی کشور است که علاوه بر معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شیلات استان بوشهر، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این بخش را نیز معرفی می‌کند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار