معاون سیاسی استاندار بوشهر، مردمی بودن را از شاخصه‌های اساسی دولت مردمی ایران قوی و رئیس جمهور شهید برشمرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰ 24 June 2024

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از ایسنا، اکبر پورات در نشست با سمن‌های استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت، گفت: رئیس‌جمهور شهید بر تقویت ارتباط با مردم تاکید داشت.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد، در این راستا نقش اساسی دارند و در انتخابات اسفندماه نیز در حوزه ارتباط با مردم، عملکرد قابل قبولی داشتند.
معاون سیاسی استاندار بوشهر در ادامه، بخشی از خدمات ارزنده دولت مردمی ایران قوی را تبیین و حل ناترازی در حوزه انرژی، دیپلماسی عزتمندانه، توسعه زیرساخت‌های روستایی و عملکرد بی‌نظیر در بحث کرونا را از جمله خدمات دانست.

پورات تصریح کرد: در استان بوشهر نیز دولت سیزدهم اقدامات اساسی انجام داده و بویژه در حوزه درمان، آب، راه و مسکن شاهد خدمات ارزشمندی به مردم استان هستیم.

وی با بیان اینکه، تبیین خدمات ارزنده دولت بویژه در حوزه ماموریت‌های سمن‌ها باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود گفت: امروز ماموریت همه ما تبیین دستاورد‌های نظام و دعوت به مشارکت در انتخابات جمعه است.

پورات با اشاره به اینکه در صیانت از رای مردم و بی‌طرفی در انتخابات پیشرو هستیم اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از سالم‌ترین و پاک‌ترین انتخابات بوده و این انتخابات نیز با سلامت کامل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: عملکرد دولت مردمی در ریل‌گذاری صحیح برای حل مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات مردم، بدور از سیاسی کاری بوده و هیچ ماموریتی برای خدمات‌رسانی به مردم، متوقف یا موکول به آینده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار