جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد برگ برنده ارتش به‌ویژه نیروی پدافند هوایی است که اقتداری بی بدیل را در سطح منطقه و جهان برای کشورمان به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ 24 June 2024

به گزارش تابناک بوشهر، امیر سرتیپ دوم، سید حسن موسی زاده افزود: پیشرف علمی و تسلیحاتی ارتش موجب عزت و سربلندی نظام اسلامی است و بازدارندگی مطلوب را برای کشورمان به وجود آورده است.

امیر سرتیپ دوم موسی زاده با بیان اینکه وجود امنیت اتفاقی نیست خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی کارکنان پایور و وظیفه پدافند هوایی در رصد ۲۴ ساعته آسمان امن ایران موجب آرامش خاطر هموطنانمان شده که با وجود امنیت پایدار به امورات روزمره خود مشغول باشند و ذره ای دغدغه امنیت نداشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله مشارکت بالا در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه هموطنانمان در برهه های مختلف تضمین کننده امنیت و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب مشارکت در انتخابات و ترغیب دیگران نسبت به حضور در انتخابات و نیز نقش اساسی و بازخورد این مسئله در امورات داخلی و خارجی کشور را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: تمامی اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون حضور در صحنه هموطنانمان در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار