رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: دو رشته مهندسی برق - قدرت و مهندسی عمران-سازه در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزوده شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 01 October 2015
تابناک بوشهر: علیرضا چمکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: دو رشته مهندسی برق- قدرت و مهندسی عمران -سازه در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزوده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: پذیرش دانشجو در این دو رشته از نیم سال اول سال تحصیلی 94-95 در مرحله تکمیل ظرفیت صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در این دو رشته در واحدهای دانشگاهی دیگر پذیرفته‌ یا داوطلبانی که با عدم پذیرش مواجه شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنند.

چم‌کوری یادآور شد: در حال حاضر در این واحد دانشگاهی 36 رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حال فعالیت است که از اول سال تحصیلی جدید دو رشته حقوق و مهندسی عمران در مقطع کارشناسی پیوسته به مجموعه رشته این دانشگاه اضافه شده و به 40 رشته افزایش‌ یافته است.

وی اضافه کرد: داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش دانشگاه آزاد اسلامی رشته‌های موردنظر را بدون آزمون انتخاب کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار