امام‌جمعه خورموج:
امام‌جمعه خورموج گفت: جامعه امروز ما بی‌گمان قدردان خدمت‌گزارانی است که به‌ دور از شعار و هیاهو، عمل‌گرایی و خدمت بدون منت را اساس کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 04 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی دشتی اظهار داشت: باب شهادت همچنان برای نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی باز است.

امام‌جمعه خورموج افزود: جامعه امروز ما بی‌گمان قدردان خدمت‌گزارانی است که به‌ دور از شعار و هیاهو عمل‌گرایی و خدمت بدون منت را اساس کار خود قرار داده است.

وی افزود: نیروی انتظامی مردم را زیر سایه چتر فراگیر امنیت گرفته و زمینه بالندگی، شکوفاهی و رشد جامعه را برای ایران اسلامی مهیا ساخته‌اند.

مصلح خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین سازمان‌ها در جامعه اسلامی است، سازمانی که بار سنگین برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی و فردی در همه حوزه‌های زندگی مردم را بر دوش دارد.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه است که می‌توان به رشد و تعالی در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، دینی و علمی رسید.

مصلح گفت: بر خود فرض و لازم می‌دانیم تا سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی را بر بزرگ مردانی که اندیشه‌های ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به انسانیت درآمیخته و سطحی بالا از امنیت فراگیر همه‌جانبه در سطح کشور را فراهم آورده، تبریک بگوییم.

امام‌جمعه خورموج تقوا و پارسایی در بین نیروهای مسلح را مورد تأکید قرارداد و بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی به دلیل برخورداری از قدرت اقتدار و حاکمیت بر جان، مال و ناموس مردم بیش ازهر فردی باید ضرورت پرهیزکاری و خداترسی را احساس کنند و به کار بندند.

وی افزود: نیروی انتظامی با خطرپذیری همراه است و هر کس در نیروهای مسلح وارد شد، قطعاً خود را برای پذیرش خطر آماده کرده است.

مصلح یادآور شد: در مسیر انجام‌وظیفه و مأموریت‌های پلیسی خطرهای زیادی کمین کرده و دشمنان بی‌شماری سنگر گرفته‌اند و شبیخون خارجی، تروریست‌ها، قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان هرلحظه ممکن است گریبان‌‎گیر نیروی انتظامی شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار